2014-01-05, 19:32
Medlem
Ser inte bra ut för man utd just nu asså, någon annan som tror på en comeback från Sir Alex eller är han för gammal nu tro?
Citera
2014-01-05, 19:38
Medlem
Svårt att se det ske. Var det inte Sir Alex själv som bad supportrarna ha tålamod och stötta sin nye manager i ur och skur?
Citera
2014-01-05, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Svårt att se det ske. Var det inte Sir Alex själv som bad supportrarna ha tålamod och stötta sin nye manager i ur och skur?
Frågan är dock hur länge de skall ha tålamod, är det ett nytt Arsenal vi ser här?

Edit: Iofs är det bara cupen men fortfarande, slirande i tabellen osv.
Senast redigerad av Thaiwai 2014-01-05 kl. 19:45.
Citera
2014-01-05, 19:51
Medlem
Keldons avatar
Medgångs! United var aldrig något självspelande piano. Saf var i klubben hur många år innan första titeln togs?
Men klart att gloryhunters kräver titlar varje säsong.
Citera
2014-01-05, 20:04
Medlem
Nej, jag tror inte han kommer göra come back. Han la av på grund av ålder och han har inte yngras sedan dess. Man U som klubb vill nog inte heller ha tillbaka honom för att det är ett avslutat kapitel, de vill inte få det att verka som om de är beroende av en enda person. Chanserna att han kommer tillbaka ser jag som nästa obefintliga.
Citera
2014-01-05, 20:22
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thaiwai
Frågan är dock hur länge de skall ha tålamod, är det ett nytt Arsenal vi ser här?

Edit: Iofs är det bara cupen men fortfarande, slirande i tabellen osv.
"Hur länge?" Det är ju för fan hans första säsong i United!
Alltså, glory hunters...
Citera
2014-01-05, 20:27
Medlem
Nus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymousCoward
Nej, jag tror inte han kommer göra come back. Han la av på grund av ålder och han har inte yngras sedan dess. Man U som klubb vill nog inte heller ha tillbaka honom för att det är ett avslutat kapitel, de vill inte få det att verka som om de är beroende av en enda person. Chanserna att han kommer tillbaka ser jag som nästa obefintliga.

Han la inte av på grund av ålder utan för hans frus syster dog och hans fru behövde honom mer än någonsin. Moyes kommer aldrig lyckas som tränare, Sir Alex skulle kunna vinna ligan med Fulham för Uniteds trupp är ungefär lika bra som den förutom två världsspelare i form av Rooney och RvP. Sir Alex gav superkrafter till mediokra spelare.

Han kommer inte komma tillbaka, han sa själv att United skulle ge Moyes förtroende att bygga en klubb.
Citera
2014-01-05, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nu
Han la inte av på grund av ålder utan för hans frus syster dog och hans fru behövde honom mer än någonsin. Moyes kommer aldrig lyckas som tränare, Sir Alex skulle kunna vinna ligan med Fulham för Uniteds trupp är ungefär lika bra som den förutom två världsspelare i form av Rooney och RvP. Sir Alex gav superkrafter till mediokra spelare.

Han kommer inte komma tillbaka, han sa själv att United skulle ge Moyes förtroende att bygga en klubb.

Det är något jag också tänkt på, under de senaste säsongerna har jag tyckt att Man U's trupp har verkat rätt så svag utan kallspelare om man inte räknar med Rooney och RVP och varje sesong är jag lika förvånad över hur bra det går för dem. Det var nog tack vare Sir Alex.
Citera
2014-01-06, 00:45
Medlem
Men förfan ge han lite tid, det har gått en halv säsong. Det tar tid att ställa om efter 27 år av en och samma tränare.
Citera
2014-01-06, 01:08
Medlem
nestesaippuas avatar
Aldrig att AF gör comeback. Jag är övertygad om att Moyes kommer att få vara kvar som manager även om de hamnar utanför top fyra 2-3 år i rad.

Unitedfans är så bortskämda med att alltid ligga i toppen och utmana i alla turneringar hit och dit. När det går smådåligt så börjar fansen att lipa och huvuden måste huggas. Fan tänk på fans till Liverpool eller Arsenal som gått dåligt de senaste åren.
Citera
2014-01-06, 01:11
Medlem
Resultaten i sig är väl inte det som oroar mig mest. Det som oroar mig mest är att man tar in en tränare som är ökänd för att helt och fullkomligt sakna förmåga att föda en vinnarmentalitet. Statistiken han hade med Everton var väl 43 (eller var det mer?) matcher på raken utan vinst, mot top-4-lag. Han tyckte det var helt ok att åka till topplag och inte förlora.

Sedan det här med spel och spelidé. I mina ögon var Moyes en tränare som jobbade med defensiv disciplin, en tydlig spelidé och mycket jävlar anamma. Men hans lag har aldrig sprudlat av kreativitet eller offensiv fotboll. Han har aldrig någonsin ägnat sig åt att, likt united, kontrollera tempot eller bygga sitt spel kring bollinnehav.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in