2006-04-24, 21:31
Medlem
Punchlines avatar
http://aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,814537,00.html

Tror inte detta hjälper rangers någonstans.
Citera
2006-04-24, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punchline
http://aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,814537,00.html

Tror inte detta hjälper rangers någonstans.

Utan Lundqvist och Jagr ser det inte bara mörkt ut, utan nu är det nattsvart.

Edit: Det blir inte bättre av att New Jersey gör 2 snabba.
Philadelphia hänger verkligen inte med alls. 4-0 efter 15 min och det hade kunnat vara mer. Jag tror att vi kommer att få se en finsk målvakt i den matchserien snart.
Citera
2006-04-25, 02:14
Medlem
Wonderkids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
Utan Lundqvist och Jagr ser det inte bara mörkt ut, utan nu är det nattsvart.

Edit: Det blir inte bättre av att New Jersey gör 2 snabba.
Philadelphia hänger verkligen inte med alls. 4-0 efter 15 min och det hade kunnat vara mer. Jag tror att vi kommer att få se en finsk målvakt i den matchserien snart.

Oj så rätt du hade, Niittymäki har redan hoppat in. Förstår inte varför han inte har spelat från början.

Var det någon som såg Flames matchen igår?
I såna fall undrar jag om Kiprusoff gjorde en dålig match eller om det var svåra skott som smet in.
Citera
2006-04-25, 03:45
Medlem
xploddans avatar
Alltså, jag förstår INTE. Satsade 175 kr på att New Jersey och Montreal skulle vinna (möjlig vinst runt 1100 kr). Lägger mig och sover, vaknar runt 3, går upp och kollar vad det står, NJD går mot en säker vinst och Montreal leder med 3-2 efter andra. Grymt nice tänker jag, går och lägger mig.... Vaknar efter 20 minuter, 5-4 till Montreal, 10 minuter in i andra perioden... Går och lägger mig, kan inte sova, så jag väntar i runt 20 minuter till, tror att nu måste det nog vara klart. Går upp och tittar nhl.com igen, det står 5-4 till Montreal med 3 minuter kvar och Montreal har powerplay! SKITBRA tänker jag, nu kan jag ju lyssna de sista 3 minuterna och höra när de vinner. DET FÖRSTA jag hör när jag sätter på radion: "And we have a tied game at 1:15 remaining". Inte en chans att det där är slumpen, INTE EN CHANS säger jag, det är bara inte menat att jag ska vinna mycket pengar och bli en glad människa. Fyfan vilken värld, tåget någon? :/
Citera
2006-04-25, 15:51
Medlem
Javisst! Buffalo mitt älskade lag käkade upp Philadelpia levande!
8 - 2 fyfan vaad bra!

De ledde med 5 - 0 i första.

Kommer ihåg när de vann också med 10 - 1 mot L.A Kings då drömde jag om det resultatet.. skapade tråd, den finns här forumet nånstans
Citera
2006-04-25, 17:42
Medlem
Punchlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proffsen
8 - 2 fyfan vaad bra!

Kommer ihåg när de vann också med 10 - 1 mot L.A Kings då drömde jag om det resultatet.. skapade tråd, den finns här forumet nånstans

8-2....det hade jag ALDRIG trott. Jag visste att Buffalo var bra och formstarka...men så här...inte en chans. Bara att lyfta på hatten för Buffalo och de visar verkligen att motivation slår klass.

Undrar vad de andra tycker så här långt. De enda som spelat som man förväntat sig är enligt min mening New Jersey. Resten av de favorittippade lagen har spelat väldigt mycket under deras förmåga, speciellt Detroit, Carolina och Dallas och i viss mån Philadelphia.

Funderade på en annan sak: hur värd är Koivu för Montreal? Är han lika respekterad som Messier i Rangers när de vann 1995 eller som Steve Yzerman i Detroit. Alltid undrat om Montreal skulle falla ihop utan honom, ta detta slutspel som exempel. Skulle Montreal spelat bättre eller sämre utan Saku Koivu?
Citera
2006-04-25, 18:11
Medlem
Ahruons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Alltså, jag förstår INTE. Satsade 175 kr på att New Jersey och Montreal skulle vinna (möjlig vinst runt 1100 kr). Lägger mig och sover, vaknar runt 3, går upp och kollar vad det står, NJD går mot en säker vinst och Montreal leder med 3-2 efter andra. Grymt nice tänker jag, går och lägger mig.... Vaknar efter 20 minuter, 5-4 till Montreal, 10 minuter in i andra perioden... Går och lägger mig, kan inte sova, så jag väntar i runt 20 minuter till, tror att nu måste det nog vara klart. Går upp och tittar nhl.com igen, det står 5-4 till Montreal med 3 minuter kvar och Montreal har powerplay! SKITBRA tänker jag, nu kan jag ju lyssna de sista 3 minuterna och höra när de vinner. DET FÖRSTA jag hör när jag sätter på radion: "And we have a tied game at 1:15 remaining". Inte en chans att det där är slumpen, INTE EN CHANS säger jag, det är bara inte menat att jag ska vinna mycket pengar och bli en glad människa. Fyfan vilken värld, tåget någon? :/

Ibland har man inte tur. Fan både Rangers och Flyers på väg ut och det ser grymt mörkt ut. För övrigt var Jagrs frilla riktigt skön, och det var klantigt av Tom Renney att ta in han när matchen redan var avgjord. Det är skrämmande hur beronde Rangers är av en spelare, förhoppningsvis tillbaka nästa match. Undrar om Lunkan står då...
Citera
2006-04-25, 19:34
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proffsen
8 - 2 fyfan vaad bra!

Satt uppe och kollade på matchen i natt och det var klass skillnad, Buffalo hade sån fart så att Flyers såg ut som att dom stod still och Flyers tog bara mer och mer dumma utvisningar. Jag blev riktigt imponerad av Buffalo och kan man fortsätta spela på det viset så kommer man gå långt i detta slutspel.
Citera
2006-04-26, 02:10
Medlem
Synda att inte Tampa - Ottawa visas inatt. 3-1 till Ottawa efter första och redan 8 utvisningar för Roughing.
Citera
2006-04-26, 07:29
Medlem
Punchlines avatar
Vaknade 20 minuter sedan och slog på SVT-sport. Killen läser upp NHL resultaten och där står det att Detroit vann med 3-1. Bra bra, tänker jag. Sedan säger han att det är något fel på resultaten. "Det står 3-3 mellan Detroit och Edmonton och förläggningen pågår". Nu sitter jag här och lyssnar på matchen, tydligen har Detroit en puck inne (enligt kommentatorerna) som kommer dömmas bort.
Citera
2006-04-26, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punchline
Vaknade 20 minuter sedan och slog på SVT-sport. Killen läser upp NHL resultaten och där står det att Detroit vann med 3-1. Bra bra, tänker jag. Sedan säger han att det är något fel på resultaten. "Det står 3-3 mellan Detroit och Edmonton och förläggningen pågår". Nu sitter jag här och lyssnar på matchen, tydligen har Detroit en puck inne (enligt kommentatorerna) som kommer dömmas bort.

Och nu har de förlorat, fan jag hoppas verkligen att de inte åker ut mot Edmonton
Citera
2006-04-26, 11:20
Medlem
Wonderkids avatar
För er som inte kan se matcherna och inte sett mina tidigare inlägg. Gå in på www.streamtvnow.tv bli medlem för 3euro/mån och få tillgång till alla NHL matcher live. Grymt prisvärt, vissa sändningar är riktigt bra kvalite men då måste plugins till winamp laddas ner. Men allt finns bra förklarat på sidan.

GO FLAMES!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in