2005-11-19, 19:02
Medlem
Hahaha Canal Plus lyckas igen. nu visar de rangers igen och weekes står. Undrar hur lång tid det ska ta för canal plus att tillslut visa en match med lundqvist i.
Börjar bli lite skämmigt för kanalen nu. Han som väljer matcher borde nog sparkas och ersättas med en slump maskin av någon sort. Till och med den prickar rätt åtminstone en gång. Det gör inte dem som arbetar på canal plus.
Citera
2005-11-19, 22:58
Medlem
Icecubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Hahaha Canal Plus lyckas igen. nu visar de rangers igen och weekes står. Undrar hur lång tid det ska ta för canal plus att tillslut visa en match med lundqvist i.
Börjar bli lite skämmigt för kanalen nu. Han som väljer matcher borde nog sparkas och ersättas med en slump maskin av någon sort. Till och med den prickar rätt åtminstone en gång. Det gör inte dem som arbetar på canal plus.

Grejen är ju att de tar längre tid att bestämma inför vilken match som ska sändas än att de ändrar laguppställning just innan matchen. Inte så mkt c+ kan göra åt, snarare att de ständigt försöker visa en match med Henrik.
Citera
2005-11-21, 01:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av taags

Ha ha... till och med jag är mer pricksäker än vad Canal+ är. Första gången i mitt liv jag är till New York får jag se Lundqvist spela i Madison Square Garden. Det var mot Montreal den 31 oktober och han släppte tre billiga. Därefter har han inte fått stå så mycket.
Citera
2005-11-24, 10:26
Medlem
Partons avatar
På tal om c+, nu får dom ta och lägga ner deras jävla svenskhysteri.. vem vill egentligen se en dålig match mellan detroit-blues när doom tex kunnat visat LA kings- Colo eller Flyers-Pit´... trots att jag håller på Red Wings så vill man ju hellre se ett hett derby istället för en död och meningslös match...
Citera
2005-11-24, 10:28
Medlem
Partons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icecube
Phillys Pitkanen verkar vara riktigt het. Har producerat riktigt bra överlag och väldigt mycket på senaste matcherna. För att inte tala om idag så gjorde han båda målen, och han är back.

Visst förtod man redan före säsongen att Pitkänen skulle bli bra.. och han kommer bara att bli bättre
Citera
2005-11-25, 19:58
Medlem
Rocky69s avatar
Forsberg!

Just nu har karlfan show mot Boston borta. De leder med 4-3 efter två perioder och foppa har gjort tre mål och passat till den fjärde.
GRYMT stark han är.
Världens genom tiderna bäste har talat igen.
Citera
2005-11-25, 20:50
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Just nu har karlfan show mot Boston borta. De leder med 4-3 efter två perioder och foppa har gjort tre mål och passat till den fjärde.
GRYMT stark han är.

Kul! Men jag tror det är 2+1. Imponerande ändå. 5-3 nu.
Citera
2005-11-25, 22:11
Medlem
Partons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
GRYMT stark han är.

Undra vad Aftonbladet skriver imorgon sensation/mirakel eller något helt annat?? haha
Citera
2005-11-27, 15:29
Medlem
Duerfians avatar
Efter Rangers och Capitals har gått igenom 15 rundor av strafflängningen tvingas Rangers använda Marek Malik, som är prototypen för stor, oteknisk och långsam. Hans straff var ganska tjusig.
Citera
2005-11-27, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duerfian
Efter Rangers och Capitals har gått igenom 15 rundor av strafflängningen tvingas Rangers använda Marek Malik, som är prototypen för stor, oteknisk och långsam. Hans straff var ganska tjusig.

Tjusig? Det var dagens underdrift! Forsbergs berömda straff på Hirsch i OS var småskit i jämförelse. Och av Marek Malik... det är som sagt inte Lemieux vi snackar om!

Sen är hans uppträdande efter straffen helt obetalbart, jag tror aldrig jag har sett något coolare på en hockeyrink!
Citera
2005-11-27, 17:55
Medlem
Partons avatar
Faan vad vackert.. jag smälter
Citera
2005-11-28, 15:32
Medlem
Äsch, finten är gammal, körde vi på skolgården - faktiskt.

Har dock aldrig sett den i elitsammanhang! Kräääd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in