2014-01-05, 02:03
Medlem
Behöver lite hjälp med att få fram en korrekt formel för glid/min, även kallat glidminut.

Det är som så att jag och mina vänner tror oss ha kommit på en nytt sätt att mäta sexuella prestationer. Detta ska man kunna räkna ut genom att använda sig av en liten formel som vi har arbetat fram. Med denna formel ska man sedan kunna räkna ut hur lång sträcka man har glidit.

Glidminuter visar på hur mycket man glider under ett samlag. Alltså hur lång sträcka man skulle färdas om man lät penisen glida längs en rak sträcka istället för in och ut ur vaginan.

Formeln lyder: (längd x 1.6) x minutpump = glid/minut

Längd = Längden på penis
1.6 = I och med att man inte för in hela penisen och inte heller drar ur hela så har vi bestämt att ca 80% av penisen "glider". Då den glider både in och ut, alltså 0.8 penislängd glider in och 0.8 glider ut, alltså 1.6 penislängder används vid ett pump.
Minutpump = Hur många pump man gör per minut. In och ut räknas som ETT pump.

Tyvärr har vår formel MINST ett fel . Till exempel när en penis med råge överskrider vaginans djup så lämpar sig inte våran konstant på 1.6. Detta skulle betyda att en penis som är 25 cm lång skulle, under ett pump, föras in 20cm i vaginan. Standardvaginan kan näppeligen överstiga ett djup på 15cm, men vaginan är samtidigt ett elastiskt organ, ha det i åtanke.

Hjälp mig nu med felkällan eller övriga fel ni kan hitta i formeln! Avslutningsvis vill jag fråga, hur långt har ni glidit fram i Sverige eller kanske till och med världen?
Citera
2014-01-05, 02:16
Medlem
inevahs avatar
Konstanten I måste helt enkelt bero på hur stor kuk man har! Rätt logiskt, en kille som jag t.ex. får inte in 25cm i vaginan. När man fått in runt 14-15cm så börjar tjejen redan skrika "det gör ont", delvis för att det gör ont men också pga det psykiska när hon sett min stora dase.

En kille på 16cm däremot (1cm större än vad jag får in) kör ju lätt in hela för då är tjejen inte lika rädd.
Citera
2014-01-05, 02:18
Medlem
hallutbaras avatar
Fick mig ett riktigt skratt måste jag säga!

Är det inte så simpelt bara så att säg att du har 30cm och endast kan kriga in 15 så räknar du 0.5x2 dvs 1 bara? Respektive måttar du att du kan kriga in 90% av snasen så tar du 0.9x2 dvs 1.8?

Eller är jag helt ute och cyklar?
Citera
2014-01-05, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallutbara
Är det inte så simpelt bara så att säg att du har 30cm och endast kan kriga in 15 så räknar du 0.5x2 dvs 1 bara? Respektive måttar du att du kan kriga in 90% av snasen så tar du 0.9x2 dvs 1.8?

Ifall jag förstår dig rätt så kvarstår fortfarande problemet. Vi vill ha en formel, som går att applicera till de flesta, om inte alla, kukstorlekar. Med teorin ovan hade det ju blivit olika formlar för olika kukar.
Citera
2014-01-05, 02:34
Medlem
bjornebarns avatar
penislängd*a*minutpump*2 = glidsträcka/minut

*penislängd är penisens längd
*a är en korrektionsfaktor beroende på att inte hela kuken åker in. Denna konstant bör bero på såväl penislängden som slidans djup, samt hur hårt man kör
*minutpump är det ni definierade, en ut och en in
*2 därför att ert minutpump är definierat som en gång in och en gång ut
Citera
2014-01-05, 02:39
Medlem
hallutbaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMelin
Ifall jag förstår dig rätt så kvarstår fortfarande problemet. Vi vill ha en formel, som går att applicera till de flesta, om inte alla, kukstorlekar. Med teorin ovan hade det ju blivit olika formlar för olika kukar.

(längd x djup) x minutpump = glid/minut

Förstår hur du menar det det är såhär det måste vara eftersom alla får olika djup precis som du sa, alla kan inte ha 80% utan man får helt enkelt själv stoppa in siffran för djupet själv.
Citera
2014-01-05, 03:01
Medlem
Knoblauchs avatar
Det viktigaste med formeln måste ju egentligen vara att det bör kvitta hur lång penis man har, eller blir det så att en person med 14 cm och en med 25 cm som kör lika länge med samma tempo, får olika prestationer?
Citera
2014-01-05, 03:08
Medlem
NovaOculuss avatar
P-V= Hur mycket som inte kommer in. Gäller för P>V, vid P=V och P<V får man noll eller ett negativt tal.
P=Penislängd, V=Vaginadjup
(P-V)= Utebliven längd i centimeter

(P-V)=U, för enkelhetens skull
U=Utebliven längd

P-U=Penetrationsdjup i centimeter
(P-U)=R
R=Rörelse
2R=Ett avklarat pump i centimeter.

Antal 2R per minut x Samlagets längd i minuter = Kukmeter angivet i centimeter.

Illustrerande exempel:
Sten knullar Knota. Sten har en kuk på 18 centimeter men Knota kan bara ta 15 centimeter kuk per omgång.

Sten och Knota har sex i precis en halvtimme.

Sten frågar sig hur många meter kuk han kan ge Knota med NovaOculus knullformel om han har en SH (samlagshastighet) på 10 fulla pump per minut.

18cm längd-15cm djup= 3cm utanför
18cm längd-3cm utanför= 15cm penetration
2x15cm= 30cm fram och tillbaka

(30cm x 10) per minut x30 minuters samlag = 300x30=9000cm. Sten ger Knota 90 kukmeter under samlaget.

Underlag för diskussion: Detta gäller om kuken precis lämnar vaginan. Vad händer med en formel om man inte drar ut större delen av penis?
Citera
2014-01-05, 03:21
Medlem
Knoblauchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
P-V= Hur mycket som inte kommer in. Gäller för P>V, vid P=V och P<V får man noll eller ett negativt tal.
P=Penislängd, V=Vaginadjup
(P-V)= Utebliven längd i centimeter

(P-V)=U, för enkelhetens skull
U=Utebliven längd

P-U=Penetrationsdjup i centimeter
(P-U)=R
R=Rörelse
2R=Ett avklarat pump i centimeter.

Antal 2R per minut x Samlagets längd i minuter = Kukmeter angivet i centimeter.

Illustrerande exempel:
Sten knullar Knota. Sten har en kuk på 18 centimeter men Knota kan bara ta 15 centimeter kuk per omgång.

Sten och Knota har sex i precis en halvtimme.

Sten frågar sig hur många meter kuk han kan ge Knota med NovaOculus knullformel om han har en SH (samlagshastighet) på 10 fulla pump per minut.

18cm längd-15cm djup= 3cm utanför
18cm längd-3cm utanför= 15cm penetration
2x15cm= 30cm fram och tillbaka

(30cm x 10) per minut x30 minuters samlag = 300x30=9000cm. Sten ger Knota 90 kukmeter under samlaget.

Underlag för diskussion: Detta gäller om kuken precis lämnar vaginan. Vad händer med en formel om man inte drar ut större delen av penis?

Jag tror det närmar sig, men som du säger så blir det kanske inte 15 cm som man penetrerar. Det beror nog mycket på vilken position man har under samlag. Självklart får man ju gå på någon median. Men jag kan tänka mig att det är mer cm i penetrering vid tex doggy än vid missionären. Så det skulle vara kul att hitta något procenttal som man använder in vid de vanligaste positionerna, bara för att föra det hela vidare några steg! Grymt snygg formel måste jag säga.
Citera
2014-01-05, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knoblauch
Jag tror det närmar sig, men som du säger så blir det kanske inte 15 cm som man penetrerar. Det beror nog mycket på vilken position man har under samlag. Självklart får man ju gå på någon median. Men jag kan tänka mig att det är mer cm i penetrering vid tex doggy än vid missionären. Så det skulle vara kul att hitta något procenttal som man använder in vid de vanligaste positionerna, bara för att föra det hela vidare några steg! Grymt snygg formel måste jag säga.

Detta var exakt vad jag tänkte på. Angående procenttalet så känns 75 % rimligt. Att man alltså använder sig av 75 % utav R (penetrationsdjup i centimeter).
Citera
2014-01-05, 03:28
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knoblauch
Om vi leker med tanken att Sten och Knota körde med missionären i mitt första exempel vilken resulterade i att R=15.

Då kan man tänkas anta att R i doggystyle t.ex. är annorlunda men fortfarande ett statiskt nummer, säg R=16 vid doggystyle. Detta påverkar således enbart resultatet men inte mekaniken i formeln. Däremot gav ditt inlägg mig en ytterligare idé till förfining.

När man har fått fram en total längd så korrigerar man det totala resultatet genom att dra av för det allra första R:et i serien. Då första R:et inte är ett "mängd-R" så att säga, det vill säga ingen bakåtrörelse vid första penetrationen. Det samma gäller det sista R:et då ingen framåtrörelse förekommer efter att man drar ut fullständigt.

I övrigt får man helt enkelt förlita sig på att R=längd som är inuti.

Nu vet jag inte om detta gör det hela mer krångligt eller hur minimal inverkan det har, bara en teori från en icke-matematiker.

Under ett 2R (full rörelse) gissar jag själv på att man kanske begraver hela sin längd, men drar ut ungefär 75%. Vi är något på spåren i alla fall.
Senast redigerad av NovaOculus 2014-01-05 kl. 03:31.
Citera
2014-01-11, 23:40
Medlem
Klimatflyktings avatar
Det här går inte att lösa utan praktiska experiment.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in