Citat:
Ursprungligen postat av
Fek-ALi
ja min kamrat och den åldern passerade jag mer råge för ett bra tag sedan.
Källor så kan du ju googla och se dokumentärer på NG.
För övrigt så duger väl jag utmärkt som källa här då jag var på plats och alltså empiriskt upplevde en Megalodon.
Även bilder på mig själv där jag står i gapet på en Megalodon (förvisso fejkad tandrad) men gapet är ungefär 3 meter.
Tycker du att en rovfisk med 3 metersgap är proportionerligt med en kropp som du påstod var 30 meter?
Troll.
Du är ett troll ja, har rapporterat dina inlägg eftersom man inte kan vara så efterbliven som du skriver här så måste du trolla
hahaha du vet att "dokumentären" var fejkad va? hahaha
det kunde du läst i inlägg nummer 2 i denna tråden innan du började skriva över huvudtaget
jag har sett ALLA dokumentärer som finns ute ang megalodon(självklart ej dom från privatpersoner) och ingen säger att du har sett en megalodon
du bör gå och se en psykolog, skulle du se en megalodon så skulle det vara a, på väldigt djupt vatten, så djupt att du inte kan dyka där, b, en död megalodon som spolats iland(vilket inte skulle ske eftersom den skulle bli uppäten i djupet innan den skulle spolas iland)
du har inga källor eftersom där finns inga förutom din "divemaster" hahahah
jag quotade från en källa
låt mig gissa, du anser att:
1, vi har inte landat på månen
2, nazi tyskland dödade inte 6 miljoner judar
3, du tror där var mer än en skytt inblandad i JFK mordet
4, du tror att usa är skyldiga för 9-11 så dom kunde invadera irak för oljan
5, du tror att Area 51 döljer något som har med "aliens" att göra
Som sagt det är 18 års gräns här, säg till din divemaster "NEJ" nästa gång han vill ta dig till ett enskilt rum och prata "megalodon"