Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Det är inte samma drog som DMT...
DMT är ju inte direkt något man kan hitta hos den lokala langaren..
Den är fortfarande lik DMT.. jag sa aldrig att de va samma drog som DMT heller och du hittar inte 5meo-dmt hos din langare heller kan jag ju tala om för dig... så du behöver inte vara kaxig..
I vilket fall ibörjan när jag fick min gubbe 5meo-dmt så hade jag ingen våg iofs hade jag aldrig våg

men ibörjan hade ja ingen aning om hur stora doserna va så ja o min polare började snorta o bomba som galningar jag fick ett schysst rus aldrig sätt så mycket skumma saker som jag gjorde då och vilken känsla.. iaf han gick det åt helvete för vi han knappt komma ur lägenheten innan han började må dåligt.. sen när vi gick mot bilen gick han ner på alla fyra och började spy konstant i 5min kanske.. sen sa han till mig "Danne vill du göra mig en tjänst?" ja bara visst "snälla döda mig" han mådde fruktansvart dåligt.
Sen efter några minuter började han säga att han skulle skita ner sig med så då satt ja där o började bli nerjobbad o fatta knappt något själv, så hör ja min polare sitta o skrika att han tror han ska dö och skita ner sig.. så vi får snällt gå upp i lägenheten igen och jag får killen och duscha kallt sen blir de bättre... ruset satt i riktigt mkt längre än när man röker det. hade kul iaf under dmt rusen när man lärde sig kontrollera doserna