2014-01-03, 04:43
Bannlyst
Hej,

Vet att det finns massa trådar ang detta men jag behöver hjälp som jag inte hittar där. Jag behöver nämligen hjälp med att överföra pengar från mitt Swedbank konto till Paypal och förvandla pengarna till US Dollar. Jag försöker skicka från Swedbank till Paypal och inte ens det funkar, det kommer upp Clearing nummer osv.

Och Swedbank kontot kan inte registreras på mitt Paypal konto
Tacksam för hjälp!
Senast redigerad av IQ140 2014-01-03 kl. 04:49.
Citera
2014-01-03, 04:47
Medlem
Gå till din närmsta Swedbank och fråga efter clearing och kontonummer
Citera
2014-01-03, 04:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bananzo
Gå till din närmsta Swedbank och fråga efter clearing och kontonummer

Det är inte det jag behöver hjälp med. Jag kan dem, men det ska inte komma upp när man ska överföra till Paypal.
Citera
2014-01-03, 06:25
Medlem
christerys avatar
Står det inte i din kontoöversikt när du loggar in via swedbank?

4 första siffrorna innan "-" tecknet är väl clearingnr om jag inte fattat det fel.
Citera
2014-01-03, 06:42
Bannlyst
du får gå in på betala räkningar fliken inte överföra till konto fliken
Citera
2014-01-03, 14:41
Medlem
TinyPoliss avatar
Citat:
Vet att det finns massa trådar ang detta men jag behöver hjälp som jag inte hittar där.
Om du inte hittar det du söker i en specifik tråd, i detta fallet:Paypal: Megatråd, så ställ frågan i tråden. Utbrytartrådar försvinner oftast i mängden eller flyttas till papperskorgen.

Du skall sätta in pengar på PayPals BG-konto precis som när du betalar en räkning. I stället för OCR-nummer som finns på räkningar så skriver du ditt PayPal-kontos ID-nummer som meddelande till mottagaren. Överföringen tar 2-4 vardagar.

Citat:
Och Swedbank kontot kan inte registreras på mitt Paypal konto
Har du skrivit in ditt Swedbank-konto i en följd? Mellanslag, sträck och dyligt skall inte vara med.

Växling mellan olika valutor gör du när och om du har pengar på ditt PayPal-konto.
Går alldeles utmärkt att betala i US$ fast du har din PayPal-valuta i SEK.
Citera
2014-01-04, 10:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TinyPolis
Om du inte hittar det du söker i en specifik tråd, i detta fallet:Paypal: Megatråd, så ställ frågan i tråden. Utbrytartrådar försvinner oftast i mängden eller flyttas till papperskorgen.

Du skall sätta in pengar på PayPals BG-konto precis som när du betalar en räkning. I stället för OCR-nummer som finns på räkningar så skriver du ditt PayPal-kontos ID-nummer som meddelande till mottagaren. Överföringen tar 2-4 vardagar.

Har du skrivit in ditt Swedbank-konto i en följd? Mellanslag, sträck och dyligt skall inte vara med.

Växling mellan olika valutor gör du när och om du har pengar på ditt PayPal-konto.
Går alldeles utmärkt att betala i US$ fast du har din PayPal-valuta i SEK.

Precis ja. Nej inget sträck eller vad hjärnspöket rekommenderar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in