2014-01-02, 00:54
Medlem
Är ett gäng som kör drifting/racing och nu tänkte vi skaffa oss ett team namn och trycka upp lite tröjor mm. Men kan inte komma på något bra namn eller logga. Så nu tänkte jag ta lite hjälp av er på garaget. Hoppas att man kan få bra tips både namn och logga.
Citera
2014-01-02, 00:57
Medlem
Misantropoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arecko
Är ett gäng som kör drifting/racing och nu tänkte vi skaffa oss ett team namn och trycka upp lite tröjor mm. Men kan inte komma på något bra namn eller logga. Så nu tänkte jag ta lite hjälp av er på garaget. Hoppas att man kan få bra tips både namn och logga.

"AZKIKERZ"

Loggan är en bakdel med avtrycket från en skosula på!
Citera
2014-01-02, 03:49
Medlem
drift club / drifting klubben sen en logga med däckspår eller bokstäverna gjorda av däckspår.

vad brukar andra ha för namn? typ. "team smurfarna"?
Citera
2014-01-02, 12:52
Medlem
parkråttas avatar
Är väl bara att ta nåt fult namn, sätta drifting efter och ha bokstavskombon som logga. tycker mig se det överallt, så jävla fult. ARG, svetleffe, wsc och så vidare. oftast får man stanna för dessa bilister om man själv kör, är man fotgängare bör man hålla sig på 200 meters avstånd från dessa driftavskum. bra crewnamn för er:

-Träskovolvo drifting. Logga: Träsko med däck på.
-Vargtröja wt-stance crew. Logga: Klassiska vargen.
-*random byhåla ni bor i* hardcore drifterz. Logga: *första bokstaven i orten* H D. I någon "cool" tribalstil.
-*häftigt engelskt ord* drifting. Loggga: Som ovan, fast enbart namnet i tribalstil. exempel: Infinite drifting, zero drifting, eller liknande.
Citera
2014-01-02, 21:58
Medlem
lillaliljas avatar
Flashback Racers
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in