Jag kan inte sova för jag ältar bara samma sak om och om igen. Jag har flera gånger blivit utnyttjad för sex för att jag inte kan säga ifrån (har selektiv mutism). När jag förlorade min oskuld så var det till ett svin som redan hade en tjej men han ringde bara mig för att få sex eftersom han visste att jag inte kunde säga nej. Till slut slutade jag bara att svara när han ringde och han försvann. Den andra killen som utnyttjade mig var en snygg yngre kille som var alldeles för snygg för mig. Vi gick på folkhögskola och gick i samma klass, vi var till och med grannar. Varje natt kom han till mig och vi hade sex. Jag trodde han kanske skulle börja tycka om mig till slut. Han sa att jag absolut inte skulle säga det till någon. Efter några gånger kunde jag inte hålla mig utan sa det till en kompis. Till slut visste ganska många om det och när de frågade honom sa han "jag har inte rört den där" och att jag var äcklig. Jag ville inte ha sex med honom mer när jag hörde detta men vågade inte säga nej. En gång sa jag nästan nej men han tjatade och tjatade. Han höll fast mig hårt i sängen och efteråt var jag nära att spy. Vi blev osams och slutade ha sex.
Nu har denna kille hört av sig igen på facebook och vill ses och fika. Jag känner stort obehag när han hör av sig. När jag inte svarar eller om jag blockar honom så fortsätter han att skapa nya konton och skriver. Allt för att han ska få som han vill, ännu en gång.
Jag har försökt prata med honom om hur dåligt han fick mig att må, men han verkar förneka allt och att vi har haft sex. Varför ha sex med någon man inte ens gillar? Jag förstår inte.
Grejen är att jag inte riktigt kan njuta av sex på grund av detta. Jag tycker inte det är särskilt skönt och jag tänker bara på han som utnyttjade mig,jag får några slags äckelkänslor och gråter.
Jag har försökt prata med några om detta, bla med en kurator och en läkare. Men de verkade inte tro på mig, att någon skulle vilja ha sex med mig eller att jag haft pojkvän, pga mina psyksjukdomar eller fulhet vet jag inte...En annan sa bara "men du kunde ju bara ha sagt nej" men det är inte så enkelt för mig.
Jag vill bara bli fri från äckliga tankar och minnen.
Nu har denna kille hört av sig igen på facebook och vill ses och fika. Jag känner stort obehag när han hör av sig. När jag inte svarar eller om jag blockar honom så fortsätter han att skapa nya konton och skriver. Allt för att han ska få som han vill, ännu en gång.
Jag har försökt prata med honom om hur dåligt han fick mig att må, men han verkar förneka allt och att vi har haft sex. Varför ha sex med någon man inte ens gillar? Jag förstår inte.
Grejen är att jag inte riktigt kan njuta av sex på grund av detta. Jag tycker inte det är särskilt skönt och jag tänker bara på han som utnyttjade mig,jag får några slags äckelkänslor och gråter.
Jag har försökt prata med några om detta, bla med en kurator och en läkare. Men de verkade inte tro på mig, att någon skulle vilja ha sex med mig eller att jag haft pojkvän, pga mina psyksjukdomar eller fulhet vet jag inte...En annan sa bara "men du kunde ju bara ha sagt nej" men det är inte så enkelt för mig.
Jag vill bara bli fri från äckliga tankar och minnen.