2014-10-07, 01:09
Medlem
William Hainess avatar
Sortera under serier som spårade ur på rekordkort tid... jag orkade knappt lägga märke till vad som hände i det senaste avsnittet.
Citera
2014-10-13, 06:38
Medlem
William Hainess avatar
Avsnitt tre av säsong två är faktiskt ett av de bästa avsnitten av serien.

Min nyfikenhet är åter väckt.
Citera
2015-01-06, 20:20
Medlem
pyttefnaxs avatar
Grattis till dom som slutade följa serien efter säsong 1, nu mjölkas det ur ingenting.
Citera
2015-01-06, 20:32
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Grattis till dom som slutade följa serien efter säsong 1, nu mjölkas det ur ingenting.

Haha, har en viss svårighet att bara "sluta" med serier, speciellt då det ser ut som Resurrection inte kommer forsätta efter 2x13 (de beställde 2x14 och ändrade sig rätt snabbt; inte ett bra tecken).

Det man kan hoppas på är väl att de gör något riktigt galet på sista avsnittet.
Citera
2015-01-06, 20:45
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Haha, har en viss svårighet att bara "sluta" med serier, speciellt då det ser ut som Resurrection inte kommer forsätta efter 2x13 (de beställde 2x14 och ändrade sig rätt snabbt; inte ett bra tecken).

Det man kan hoppas på är väl att de gör något riktigt galet på sista avsnittet.
Samma här, vanan gör att man plågar sig igenom en del serier, nu fortsätter jag se denna bara för att det är få avsnitt kvar, men det händer inte mycket. Jag hoppas det får ett avslut så det inte finns något hopp om ytterligare en säsong, hade dom gjort ett riktigt avslut i första säsongen hade dom blivit ihågkomna som en bra serie.
Citera
2015-01-06, 20:49
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Samma här, vanan gör att man plågar sig igenom en del serier, nu fortsätter jag se denna bara för att det är få avsnitt kvar, men det händer inte mycket. Jag hoppas det får ett avslut så det inte finns något hopp om ytterligare en säsong, hade dom gjort ett riktigt avslut i första säsongen hade dom blivit ihågkomna som en bra serie.

Ja, de fastnade rätt snabbt i problemet som många serier har - de flyttar pjäs A till punkt B och sedan så flyttar de tillbaka pjäsen till A igen. Med tanke på att vi har haft en kort säsong på åtta avsnitt och nu en säsong på tretton så är det lite enastående att de lyckats fastna så snabbt.

Jag vill att de ska flippa ur i sista avsnittet. Gör något riktigt galet, liksom.
Citera
2015-01-19, 18:38
Medlem
pyttefnaxs avatar
Jag tar tillbaka kritiken, de två sista avsnitten har var bra, allt har vänt, nästan som en ny serie.
Citera
2015-01-19, 18:40
Medlem
Känns tvivelaktigt att den får en fortsättning dock, har tappat betänkligt denna säsong:

"Leading out of that, Resurrection did 3.2 mil and a 0.7 (steady in viewers while down a tenth in the demo)"
Citera
2015-01-19, 18:42
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Jag tar tillbaka kritiken, de två sista avsnitten har var bra, allt har vänt, nästan som en ny serie.

Ja, det känns lite som en sista minuten upplevelse... vilket det är. Tittarsifferorna suger och nästa avsnitt kommer antagligen bli det sista.
Citera
2015-01-19, 18:46
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Ja, det känns lite som en sista minuten upplevelse... vilket det är. Tittarsifferorna suger och nästa avsnitt kommer antagligen bli det sista.
Handlingen har blivit mörkare, tänk om dom låtit den vara så redan vid början av säsongen istället för att traggla med en massa nonsens. Troligen har producenterna sparat på krutet för att få till ytterligare en säsong, i så fall slutar det nog med en cliffhanger deluxe.

Jag är så skadad att jag förväntar mig en exorsistscen när hon föder, "I'm baack" och några varv huvudspinn och grejer.
Citera
2015-01-19, 18:48
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Jag är så skadad att jag förväntar mig en exorsistscen när hon föder, "I'm baack" och några varv huvudspinn och grejer.

Jag är jätteskadad, och ja, jag vill ha något dylikt. Bli nedlagd? GO CRAZY.

Barn med huvudspinn, klättra på väggarna och ät gärna tapeterna. Bli helt galna i cliffhangern (som aldrig kommer lösas)!
Citera
2015-01-26, 21:43
Medlem
William Hainess avatar
Hm, ja, lite Night of the Living Dead där ett slag.

Känns som om de var medvetna om att det kunde ta slut efter detta avsnitt. Det finns en del lösa trådar, men i överlag så är det ett okej avslut på serien. Kändes väldigt American Horror Story säsong ett över slutscenen.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in