2013-12-30, 21:43
Medlem
Som rubriken lyder så undrar jag vad som egentligen hände med Regular Ordinary Swedish Meal Time?
Jag har hört lite rykten om att en av killarna i gänget dog och även en ett annat om att "kameramannen"
flyttade.
Citera
2013-12-30, 22:16
Medlem
teflonpannan69s avatar
Berätta mer, de var ju verkligen på väg uppåt!
Citera
2013-12-30, 22:26
Medlem
MrBraxs avatar
De sa själva att de hade mycket studier och inte hade tid längre, men det var ju ett tag sen.
Citera
2013-12-31, 00:40
Medlem
praps avatar
Det skulle vara så sjukt nice att se dom lägga upp en video på utube där dom ännu en gång lagar mat på ett ovanligt våldsamt sätt. Men sjukt tragiskt om det är sant att nån av dom dog.
Citera
2014-02-20, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av willevonkaa
Som rubriken lyder så undrar jag vad som egentligen hände med Regular Ordinary Swedish Meal Time?
Jag har hört lite rykten om att en av killarna i gänget dog och även en ett annat om att "kameramannen"
flyttade.

Hej Niclas här (kocken). Jag spontan-googlar SwedishMealTime ibland, och såg denna tråd och fick mig ett gott skratt!

1) Ingen av oss är död.
2) "Alla flyttade", inte bara kameramannen.
3) Nu bor jag (Niclas), Niklas (producent/filmare) och Isak (co-founder) i eller nära Stockholm.

Vi slutade inte "officiellt" för att vi inte var säkra på hur framtiden såg ut. Vi flyttade från Umeå, där allt började, till olika delar av landet, några för att fortsätta med masterutbildning, och några för att jobba. Det kändes enormt svårt att hitta motivation att göra något "halv-dant" som inte skulle vara samma stil eller kvalité som vi försökt hålla tidigare. Vi gjorde några försök, men gnistan fanns inte mitt i alla studier och andra omständigheter som rådde.

Nu dock (och väldigt nyligt), så har jag flyttat till Uppsala, vi har tydligare rutiner i våra enskilda vardagsliv, och fler av oss bor i samma geografiska område. Vet du vad det betyder?

Två ord: Håll andan!
Citera
2014-02-20, 14:30
Medlem
tryggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plolock
Hej Niclas här (kocken). Jag spontan-googlar SwedishMealTime ibland, och såg denna tråd och fick mig ett gott skratt!

1) Ingen av oss är död.
2) "Alla flyttade", inte bara kameramannen.
3) Nu bor jag (Niclas), Niklas (producent/filmare) och Isak (co-founder) i eller nära Stockholm.

Vi slutade inte "officiellt" för att vi inte var säkra på hur framtiden såg ut. Vi flyttade från Umeå, där allt började, till olika delar av landet, några för att fortsätta med masterutbildning, och några för att jobba. Det kändes enormt svårt att hitta motivation att göra något "halv-dant" som inte skulle vara samma stil eller kvalité som vi försökt hålla tidigare. Vi gjorde några försök, men gnistan fanns inte mitt i alla studier och andra omständigheter som rådde.

Nu dock (och väldigt nyligt), så har jag flyttat till Uppsala, vi har tydligare rutiner i våra enskilda vardagsliv, och fler av oss bor i samma geografiska område. Vet du vad det betyder?

Två ord: Håll andan!

Bevis!
Citera
2014-02-20, 16:27
Medlem
SuperGuidettis avatar
Äntligen fick vi svar!!
Citera
2014-04-03, 16:56
Avslutad
https://www.youtube.com/watch?v=e4zc3O4Z7v8

Aprilskämt eller inte återstår att se.
EDIT: Det verkar som om det kommer ut en ny video ikväll
http://instagram.com/p/mKnILEQENE/
Senast redigerad av Ensamhet. 2014-04-03 kl. 17:01.
Citera
2014-04-03, 18:42
Medlem
ImCertins avatar
Dom är tillbaka och detta skrevs nyss på deras senaste youtube video.

Regular Ordinary Swedish Meal Time

In 1 week, you'll get a timelapse of the recording + behind the scenes and bloopers. In 2 weeks, you'll get Killer Kalops!
Citera
2014-06-02, 21:27
Bannlyst
Dom släpper nya videor hela tiden http://www.youtube.com/channel/UCfLGZs8bSDbkNJjCRIE7NSg
Citera
2014-06-23, 22:35
Medlem
donaukinds avatar
Fan hade ju helt missat att de börjat igen, var väl nästan ett års uppehåll! Skönt att de är tillbaka, time to have some fika with your friends
Citera
2014-08-05, 22:56
Medlem
TheDarkKniggits avatar
När botten gick ur kladdkakeformen, fy fan. Det bästa som hänt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in