2013-12-30, 19:29
Medlem
Rallebois avatar
Skulle uppdatera min Mac Air 11" till Mavericks fr ett tag sedan, men d frs installationen s jag blev tvungen att ominstallera den
Har ngon mer n jag upplevt detta "fenomen" eller var det en engngshndelse tror ni?
Ska jag vga gra ett nytt frsk?
Citera
2013-12-30, 22:49
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralleboi
Skulle uppdatera min Mac Air 11" till Mavericks fr ett tag sedan, men d frs installationen s jag blev tvungen att ominstallera den
Har ngon mer n jag upplevt detta "fenomen" eller var det en engngshndelse tror ni?
Ska jag vga gra ett nytt frsk?
Jag har bara uppdaterat en enda Air 11" till Mavericks, och den installationen frs inte.

Man ska sklart se till datorn har de senaste uppdateringarna installerade innan OS-uppgradering.
Citera
2013-12-31, 10:26
Medlem
Rallebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av system
Jag har bara uppdaterat en enda Air 11" till Mavericks, och den installationen frs inte.

Man ska sklart se till datorn har de senaste uppdateringarna installerade innan OS-uppgradering.

Okej! Ja, det mste varit det som var felet.
Ska prova installera sen!
Citera
2013-12-31, 11:41
Medlem
Hur menar du att den frs? Fr vissa tar sista delen av uppdateringen en jvla tid och ingenting verkar hnda. Det r bara att vnta s gr det klart.
Citera
2013-12-31, 14:20
Medlem
Rallebois avatar
Den stod och jobbade p "1 sekund kvar" i typ 2 timmar!
Jag tittade i laddningsloggen och det var fullt med errors
Kan inte frst varfr, det str att Mavericks r kompatibel med OS X 10.6.8 eller senare och jag hade OS X 10.8.5.
Ngon mer n jag som ftt samma problem?
Citera
2013-12-31, 22:44
Medlem
Saolas avatar
Hade lite problem med detta p min Hackintosh , men inte mer , annars r jag rtt njd med Tiger p min G3 Imac.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in