2011-04-27, 10:33
Medlem
Kojaks avatar
På tal om Thorsten.

Jag hade Tv4-morgon på förra lördagen eller när det nu var och då var Steffo Thörnkvist och Annika Dopping programledare. Som någon påtalade så var Thorsten Flinck inbjuden till Malou som började efter direkt morgon-tv.

Det som var så roligt var att Steffo pikade Annika om och om igen om att hon hade varit gift med Thorsten och var ganska dryg dryg mot båda. Tex så sa Steffo något i stil med " Ja, Thorsten ska alltså gästa Malou senare, om han nu hittar hit eller kommer i tid, men det vet väl du mycket mera om Annika? Du har ju faktiskt varit GIFT med honom, höhöhö." Och så där höll han på, ömsom trackade Thorsten med att han hade knarkigt beteende och ömsom skrocka åt Annika i att ha haft Thorten som ex.

Roligt och lite oproffisionellt. Bra tv.
Citera
2011-04-27, 13:32
Medlem
Thore Thinners avatar
Ovanstående låter väldigt märkligt. Thorsten har aldrig varit gift med Annika Dopping, däremot har han två barn med Annika Jankell. Huruvida dom var gifta ska jag låta vara osagt.
Citera
2011-04-27, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thore Thinner
Ovanstående låter väldigt märkligt. Thorsten har aldrig varit gift med Annika Dopping, däremot har han två barn med Annika Jankell. Huruvida dom var gifta ska jag låta vara osagt.
..Steffo är så bonnig så det skulle inte förvåna mig om han även tagit fel på person.....
Citera
2011-04-29, 10:22
Medlem
Kojaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thore Thinner

Ja, självklart fel namn av mig. Jag menade Jankell såklart. Ursäkta.
Citera
2011-04-29, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
..Steffo är så bonnig så det skulle inte förvåna mig om han även tagit fel på person.....

Tycker jävligt illa om den där överlägsna, gråsprängda tönten. Tror han är rolig, anser sig vara förmer än andra och som någon skrev verkar han se sig som nån slags norm för hur en konventionell tråkig svensk bör vara och föra sig. Tjejen är fan inte mycket bättre hon heller.
Citera
2011-04-30, 05:22
Medlem
johnjohns avatar
Steffo gillar sprit och nikotin. Annika gillar knarkballe.
Citera
2011-05-03, 09:36
Medlem
petardylovers avatar
"– Jag tycker om Tyresö centrum. Jag kanske snor något, en videofilm eller något. Det tycker jag är kul, det är spänning för mig, säger Thorsten Flinck"

"Jag tycker om att sno grejer. Det är kul då och då. Från rika företag som kan bli av med en grej för 50 kronor. Det är det största gangsterliv jag lever just nu, säger Thorsten Flinck."

Så han är en riktigt gangster den där tjackisen....

Läs mer på; http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle12967286.ab
Citera
2011-05-06, 08:29
Medlem
hejsantests avatar
http://www.tv4play.se/nyheter_och_de...ideoid=1624212
Citera
2011-05-06, 10:49
Bannlyst
Han snor från alla möjliga som han anser har mer än han och därför inte kommer att lida någon förlust av precis den anledningen så se upp om ni bjuder honom hem...
Citera
2011-05-09, 16:36
Bannlyst
satan i gatan va han sluddrar på tv4intervjun där han har mitt favoritcitat dessutom

knulla går fort - att älska tar tid
Citera
2011-06-10, 10:23
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vuXen-poJke
satan i gatan va han sluddrar på tv4intervjun där han har mitt favoritcitat dessutom

knulla går fort - att älska tar tid
Han stammar ju värre än vad Ingmar Bergman gjorde. Är han skadad på något sätt, eller hackar han medvetet i sitt språk, för att verka "intressant"?
Citera
2011-06-10, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Han stammar ju värre än vad Ingmar Bergman gjorde. Är han skadad på något sätt, eller hackar han medvetet i sitt språk, för att verka "intressant"?

Han har spelat sin stammande roll hela sin karriär.. snacka om att vara dedikerad av att verka "intressant"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in