2008-09-18, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prud
Det här hände för 1-2 år sedan.
En polare till mig åkte tåg och stötte på en ensam Torsten Flink i restaurangvagnen. Han var inte bangen utan gick rätt fram till Torsten och sa: Vad fan, Torsten Flink! Får jag bjuda på en öl!
Det fick han visst göra.
De satt sen och snackade ett tag, Torsten var hur trevlig som helst!

Han äger thorsten, både inom skådespeleri och hans personlighet, otrolig människa. Coolt när han över repar manus han är som en flygande fågel, han krassliga röst passar han också.
Citera
2008-09-21, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aliss
Elementbruden, visst är det väl du som driver thorstenflinck.se? Vad har egentligen hänt med sidan, finns den inte mer?

Ja det är jag som driver http://www.thorstenflinck.se
Är här inne för att kolla läget då och då men det skrivs en massa strunt men såklart, alla har vi yttrandefrihet.

På Heja Thorsten är det mer balsam i inlägg.

Att inte Heja Thorsten har fungerat i en vecka beror på att de jag hyr domännamnet hos inte skickat mig faktura utan till Thorstens före detta manager/producent.

/Mvh Anna-Karin
Citera
2008-09-21, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gagga_gagga
Thorsten är tvärskön, var med han och knulla två av hans regiassitenter på hotell malmen i medis, han har otroligt många kvinno kontakter.

Han gillar inte kola längre heller, han föredrar tjack.

Kan säga han har kommit på fötterna igen efter sina överdoser nerdankade morfin torskheter,då snackar vi om opiater som är minst fem gånger starkare än horse.
Han har börjat träna seriöst på gym efter jag la upp en träningsschema åt honom. Han ser inte en dag ut över 35 trots sina 47år

Men tragisk snubben är verkligen hemlös och har sällan stålar, men han står på benen trots allt, stark hjärta. Han har inte ens en mobil, man får ringa han assitenter på produktionsbyrån, och lämna meddelande för att nå han. Men fitta kan ha ordna om det akut

Han kommer göra comeback snart önskar han lycka till.

Sen hans sätt att vara är bara coolt enligt mig, han kan stirra och glo o veva eller va fan som helst, han är så som person, nån slags adhd störning antar jag.

Det går även bra att maila Thorsten.
Citera
2008-09-22, 10:26
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Thorsten är tvärskön, var med han och knulla två av hans regiassitenter på hotell malmen i medis, han har otroligt många kvinno kontakter.

Han gillar inte kola längre heller, han föredrar tjack.

Kan säga han har kommit på fötterna igen efter sina överdoser nerdankade morfin torskheter,då snackar vi om opiater som är minst fem gånger starkare än horse.
Han har börjat träna seriöst på gym efter jag la upp en träningsschema åt honom. Han ser inte en dag ut över 35 trots sina 47år

Men tragisk snubben är verkligen hemlös och har sällan stålar, men han står på benen trots allt, stark hjärta. Han har inte ens en mobil, man får ringa han assitenter på produktionsbyrån, och lämna meddelande för att nå han. Men fitta kan ha ordna om det akut

Han kommer göra comeback snart önskar han lycka till.

Sen hans sätt att vara är bara coolt enligt mig, han kan stirra och glo o veva eller va fan som helst, han är så som person, nån slags adhd störning antar jag.

Tragiskt att han inte har pengar och är hemlös ?. Fan heller. Han har ju verkligen själv satt sig i den situationen. Och hur många chanser till att ordna upp saker och ting har inte han sumpat.

Sedan så tar jag ditt inlägg med ett skeppslast salt då jag tror att du är ännu en av hans nya beundrare (otroligt nog). Eller kanske en gammal som använder multipla konton på fb ?.

Han är snart femtio och kroppen orkar inte hur länge som helst. Särskilt inte med hans livsstil. Den enda stora löpsedel som han kommer att få framigenom är den där det står att han har dött av en överdos narkotika.
Citera
2008-09-22, 10:38
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementbruden
Att inte Heja Thorsten har fungerat i en vecka beror på att de jag hyr domännamnet hos inte skickat mig faktura utan till Thorstens före detta manager/producent.

Så hans hemsida har varit lika hemlös som han själv? Nåja, det är lättare att hitta bostad till hemsidor..
Citera
2008-09-23, 16:13
Medlem
midnattskos avatar
Har varit ute på krogen med denna herre för många år sedan. Han är minst sagt speciell. Känns lite som han spelar teater precis hela tiden - går in i olika roller osv. Vet inte om han petat i sig massa roliga preparat aktuell kväll, eller om han bara är så jämt. Frågade flera gånger om jag var rädd för honom. Svarade "nej", men det kanske inte var hela sanningen.

Han är hursomhelst en person som jag (om jag ska leka amatörpsykolog) tycker har en ganska grandios och narcissistisk syn på sig själv. Han är enormt dramatisk i allt han gör och beteendet växlar mellan nått som närmast kan beskrivas som fjortis (fast med mer intellektuella drag får man väl tillstå) och tragisk äldre man som inte riktigt förstår hur han uppfattas av sin omgivning.
Men jag vete fan, det var en upplevelse att träffa honom iallafall, för jag har fan aldrig träffat på någon liknande person. Lite psykopatvarning på nått sätt, allt som allt.
Citera
2008-09-23, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementbruden
Det går även bra att maila Thorsten.

Kan du PM hans mail? Om du har den.
Citera
2008-09-23, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Tragiskt att han inte har pengar och är hemlös ?. Fan heller. Han har ju verkligen själv satt sig i den situationen. Och hur många chanser till att ordna upp saker och ting har inte han sumpat.

Sedan så tar jag ditt inlägg med ett skeppslast salt då jag tror att du är ännu en av hans nya beundrare (otroligt nog). Eller kanske en gammal som använder multipla konton på fb ?.

Han är snart femtio och kroppen orkar inte hur länge som helst. Särskilt inte med hans livsstil. Den enda stora löpsedel som han kommer att få framigenom är den där det står att han har dött av en överdos narkotika.

Ingen nypa salt ren sanning, har du sätt han ens eller känner han? Va tyst annars om du inte vet nått.
Citera
2008-09-27, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Så hans hemsida har varit lika hemlös som han själv? Nåja, det är lättare att hitta bostad till hemsidor..

KNÄPPIS
Citera
2008-09-27, 13:47
Medlem
Citat:
Kan du PM hans mail? Om du har den.

Du få checka in på hemsidan. Där finns den.
Citera
2008-10-11, 20:24
Medlem
Lurvelpajsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaos77
stöd honom och köp hans skiva?!
Många har ingen aning om den, men spelar man den i butiken så är det ofta nån som frågar vad det är och köper den.
Inte så konstigt. Något av det bästa som skapats i Sverige, alla kategorier. Nå'nsin.
Citera
2008-10-11, 23:12
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Om Flink bara slog skiten ur äcklet Örjan Ramberg så vore hans drogiga liv inte helt förfelat. Vilken annan vore poängen med att ha jobbat på Dramaten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in