• 1
  • 2
2014-01-03, 11:44
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nilahfv
Var köper man dessa lagligt? Synefrin alltså, efedrin är olagligt.
Du är ett jävla skämt, "jag vill ha bättre kondition för jag är tjock och lat, men jag tänker inte arbeta för det, dessutom ska det vara lagligt"
Hör du själv hur jävla fånigt det låter? Fyfan för äckel som dig. Lyft på arslet och gör något istället!
Du är en bortskämt jävla snorunge, och jag hoppas något tragiskt händer dig.

Kan tillägga att en av mina största inspirationer på mitt gym är den unga killen (25 typ?) med funktionsnedsättning, som är där och kämpar dagligen och det gör en glad att se.

Du äcklar mig.
Citera
2014-01-03, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Du är ett jävla skämt, "jag vill ha bättre kondition för jag är tjock och lat, men jag tänker inte arbeta för det, dessutom ska det vara lagligt"
Hör du själv hur jävla fånigt det låter? Fyfan för äckel som dig. Lyft på arslet och gör något istället!
Du är en bortskämt jävla snorunge, och jag hoppas något tragiskt händer dig.

Kan tillägga att en av mina största inspirationer på mitt gym är den unga killen (25 typ?) med funktionsnedsättning, som är där och kämpar dagligen och det gör en glad att se.

Du äcklar mig.

Äh, slappna av. Jag har råd att vara lat, när det finns så många möjligheter. Jag vill bara ha en drog som gör att jag orkar ta mig själv i kragen, annars deppar jag ändå varje dag och då händer verkligen ingenting. Har grävt ett så djupt hål att jag inte kan ta mig upp ''bara sådär''.
Citera
2014-01-03, 16:50
Medlem
Jusefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nilahfv
Äh, slappna av. Jag har råd att vara lat, när det finns så många möjligheter. Jag vill bara ha en drog som gör att jag orkar ta mig själv i kragen, annars deppar jag ändå varje dag och då händer verkligen ingenting. Har grävt ett så djupt hål att jag inte kan ta mig upp ''bara sådär''.

Jag ser inget problem med att använda något för att ge dig en spark i rätt riktning men det finns en poäng i att du bör gilla att träna. Eller snarare, lära dig att gilla det. Sätt upp realistiska mål, en tid på en sträcka, en viktnedgång innan ett datum, en styrkeövning på en viss vikt. Att ha något att sikta på och sedan lyckas med det kan ge dig tillräckligt med motivation och tillfredsställelse att fortsätta och lära sig att älska att träna.

Med det sagt, tänk på att vissa stimulanter (speciellt de som binder till 5-HT2A-receptorn) kan påfresta hjärtat om det intages för ofta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in