Citat:
Ursprungligen postat av
ElGiganten
Men det är inget argument att det inte har hänt tidigare.
Och oavsett om det beror på att det flög i plan i husen och dom försvagades av värmen från bränderna eller om Bush själv kröp runt i husen och adapterade sprängämnena själv så är ju resultatet lika. Husen faller. Det är ju ni foliehattar spm säger att det ser precis ut som det gör vid en kontrollerad demolering.
Så hur i helvete kan då raset vara onaturligt? Det sker ju kontrollerade demoleringar runt om i världen hela tiden.
Det finns ju ett antal filmer på raset som vi sett genom åren, finns inget onaturligt med rasen alls. Det går ju att se på dessa fall hur det ser ut.
Att du inte sen begriper eller har kunskap om hur det skall se ut är ju en annan femma i detta fall. Din okunnighet blottar dina luckor i resonemanget.
Du får jätte gärna fortsätta kalla mig saker, det visar bara på hur fruktansvärt dåliga dina argument är.
Hade du haft någonting att komma med så skulle du slippa ödsla energi på att kalla folk för saker.
Men brist på argument=personangrepp.
Det är självklart ett jätteargument som får alla tänkande människor att tänka "men vänta här nu".
Alltså du blandar ju och ger så jävligt att du inte ens förstår dig själv. I ena sekunden ska jag kunna förhålla mig till dina halmgubbar, i andra för vad du tror att jag sagt, i tredje till den officiella teorin, i fjärde till dina förvirrade tankar. Försök hitta någon slags röd tråd om du vill bli tagen på allvar.
En naturlig kollaps av ELD beter sig inte så, det har aldrig hänt i världshistorien att stålbyggnader kollapsar likt korthus i freefall av eld och det kommer aldrig heller att hända för att det bryter mot fysikens lagar och det är ju därför alla vi som kan fysik och CDs direkt förstår att det ligger mer bakom än vad officiella storyn förtäljer.
Blir bara mer och mer övertygad om att du är ett troll.
Citat:
Ursprungligen postat av
ElGiganten
Över 30 meter höga högar efter raset och det kallar du för en liten hög.
Mer bilder på ditt pulver.
http://www.design.caltech.edu/erik/Misc/September_11_Photos/AftermathFiremenDebrisAP.jpg
Brandmän går om kring i "pulvret"
https://www.osha.gov/nyc-disaster/photoarchive/image4.jpg
Stor "pulver" hög.
Inte ens välutbildade personer skulle kalla detta för pulvrisering av materialet. Det går med blotta ögat att se allt stål som ligger där efter raset.
Detta är en fråga om att använda rätt benämning på rätt saker. Du använder ordet endast för at det skall styrka en kontrollerad demolering. Men inte ett enda bevis på en kontrollerad demolering har ni foliehattar lyckats få fram efter snart 12 1/2 år. Hur värdelösa är ni?
Vi ska inte ha en liten pluttig hög på 30 meter vi ska ha 250 meter. Vi ska inte se små delar stål vi ska se 200000 ton stål. AE har en bra bit över 2000 människor med div utbildningar som säger samma sak.
Att det är en CD förstår alla med kunskap så sluta nu gräv din grav djupare.
Citat:
Ursprungligen postat av
ElGiganten
Då så, nu ljuger du igen.
West 30 Broadway låg bakom dåvarande 7 WTC
http://911research.wtc7.net/wtc/analysis/docs/fig_1_1.jpg
Och enligt dig så var inte ens 7 WTC skadat av WTC 1?
Så nu har vi plötsligt delar från 1 WTC som hoppar över 7 WTC utan att skada 7 WTC och träffar 30 West Broadway. Snacka om att inte ha koll på va fan du pratar om.
https://sites.google.com/site/911guide/fitermanhall
Resterna på vägen mellan 7 WTC och 30 West Broadway, Barclay Street är i från 7 WTC och inte från 1 WTC.
Vore det inte enklare att kolla hur byggnaderna låg i för hållande till varandra innan du gör bort dig totalt igen.
Men du följer boken för blivande foliehattar punkt till pricka.
Mer halmgubbar, tröttar du aldrig på att ordbajsa?
Citat:
Ursprungligen postat av
ElGiganten
Hur gör man detta massiva stål till pulver?
Vad betyder ordet symmetri?
likformighet, överensstämmelse, regelbundenhet; harmoni, balans
Huse faller inte Likformigt
Husen faller inte Regelbundet
Husen faller inte i Balans
Så vad har du kvar att greppa om nu då?
Det är perfekt symmetri och jag länkar gärna igen:
http://www.youtube.com/watch?v=Mamvq7LWqRU&noredirect=1
Den är bara på 32 sekunder så är det inte dags att kolla den snart?
Citat:
Ursprungligen postat av
ElGiganten
Fast utgångspunkten är att Du påstod att inga temperaturer översteg 250°C, det hade räckt med en pelare som hade en temperatur på 250,00000001°C för att du skulle ha fel.
Och det bästa av allt är att det framkom i den film du själv länkade till. Du verkar ha väldigt bra koll på saker då du själv skall försöka styrka dina galna idéer!!!
Det sa jag icke. Ni skulle styrka eldinfernot och det har ni allt jämt misslyckats kapitalt med.
Och nej sluta nu leka efterbliven.
Ni har gjort det till en total nödvändighet för att få er story att gå ihop att kunna visa 600 grader Celsius på samtliga balkar i coren och det motbevisade du ju själv för där visade du att 0% av coren visade den temperaturen.
Alla balkar skall visa upp högre temperaturer på högre grader än 250 men du tror att 3 är mer än 15 och är lika sjukt ologisk som vanligt.
Filmen jag länkade sa ingenting tyvärr men som vanligt för er sort så är total avsaknad av bevis = solklara bevis för er.
Citat:
Ursprungligen postat av
ElGiganten
Jo vi vet att ni foliehattar hellre diskuterar med filmer än med egna ord. Det taktiken har inte varit en lysande succé för dig direkt.
Nu diskuterar vi vad som hände då 7 WTC rasade och koncekvenserna för dom som fanns i 30 West Broadway.
Då väljer du i din argumentation att visa oss en video som inte i närheten visar vad som händer med intilliggande byggnader.
Föga förvånande men det borde väl gå in någon gång i skallen på dig att den filmen inte säger ett jota om vad som hände med intilliggande byggnader och att du själv framstår som väldigt okunnig genom att inte ens försöka argumentera i sak utan bara använder propaganda.
Men jag gissar på att du kommer att fortsätta länka till den videon och hoppas på ett mirakel att alla skall glömma allt dom lärt sig i skolan i dom naturvetenskapliga ämnena och ansluta till foliehattarnas arme.
Den har varit lysande eftersom ni blivit bortgjorda varje gång den visas för någon med fungerade syn för att du inte kan varken fysisk eller CDs är nämligen ingenting som speglas negativt på mig.
Du är så jävla långt ute och seglar nu att du får börja yra om andra byggnader istället för WTC 7 och den perfekta symmetriska kollapsen i erkänt freefall från NIST. Någon gång måste du bara fatta hur fel du har.
Du fattar fortfarande inte vad TrutherOfTruths säger till dig om Deutsche Bank? Hur mycket skada en byggnad gör på andra byggnader beror givetvis uteslutande på hur nära dom ligger och vissa byggnader går helt inte att göra CDs med och varför i helvete dom som tog ner WTC 7 ens skulle bry sig om intilliggande byggnader övergår mitt förstånd men du börjar bli duktigt desperat nu och det är kul att se.