• 6
  • 7
2014-01-07, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flandman
Jag är SDare och gjorde lumpen sent 2000 tal i en elit jägar grupp.
Dvs det krävs extra tester som jägare att komma till den plutonen.

Och nej, jag är ingen syltrygg.

FÖ. Så hade vi kanske 6 invandrare på förbandet och alla var som ens bröder.
Med andra ord, hade bra erfarenheter av invandrare i lumpen.

Alltså, elitjägargrupp. Alla sådana där benämningar får mig att tvivla på sanningshalten. Inom vilket jägarförband gjorde du lumpen?
Citera
2014-01-07, 06:42
Medlem
tuppruskarns avatar
Citat:
Jag är SDare och gjorde lumpen sent 2000 tal i en elit jägar grupp.
Dvs det krävs extra tester som jägare att komma till den plutonen.

Och nej, jag är ingen syltrygg.

FÖ. Så hade vi kanske 6 invandrare på förbandet och alla var som ens bröder.
Med andra ord, hade bra erfarenheter av invandrare i lumpen.
Som FM-anställd blir jag spyfärdig utav att läsa ditt inlägg. Äkta jägare är respektfulla och ödmjuka och anser sig aldrig att vara någon form utav elit, även om dem måhända behandlas som det av utomstående.
Vi har möjligen en tapper skara som kan anses tillhöra eliten, det är SOG på K3.
Citera
2014-01-07, 09:19
Medlem
Flandmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Alltså, elitjägargrupp. Alla sådana där benämningar får mig att tvivla på sanningshalten. Inom vilket jägarförband gjorde du lumpen?

Varför jag använda mig av det är att så få var i den plutonen att om jag skulle skriva vilken skulle jag halvt outa mig själv.
Citera
2014-01-07, 09:20
Medlem
Flandmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuppruskarn
Som FM-anställd blir jag spyfärdig utav att läsa ditt inlägg. Äkta jägare är respektfulla och ödmjuka och anser sig aldrig att vara någon form utav elit, även om dem måhända behandlas som det av utomstående.
Vi har möjligen en tapper skara som kan anses tillhöra eliten, det är SOG på K3.

Varför det? Är det för att du är bevakningssoldat och besviken på att du aldrig tog dig längre?

Skrev det för att vara lite mer specifik med vad jag gjorde UTAN att gå in på närmare detaljer som skulle outa mig.

Men du har rätt, vi är ingen elit. SOG är väl vår ända elit med allt som tillkommer.

Skulle ändå aldrig jobba åt FM med den svältlönen.
Städare tjänar nästan bättre.
Senast redigerad av Flandman 2014-01-07 kl. 09:30.
Citera
2014-01-08, 00:53
Medlem
Citat:
Varför det? Är det för att du är bevakningssoldat och besviken på att du aldrig tog dig längre?

Skrev det för att vara lite mer specifik med vad jag gjorde UTAN att gå in på närmare detaljer som skulle outa mig.

OM du verkligen hade gjort lumpen i en "elit jägar grupp" (lär dig stava, förresten) så är det klart att du hade kunnat skriva vad du hade gjort lumpen som. Det är knappast så att det någonsin har funnits en "elit jägar grupp" som har varit såpass unik att endast ett fåtal personer tjänstgjort i den och blivit så känd att man outar sig enbart genom att säga att man varit med i den.
Så kläm fram det nu eller bli för evigt ihågkommen som en lögnare.
Citera
2014-01-08, 05:37
Medlem
Flandmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simmerson
OM du verkligen hade gjort lumpen i en "elit jägar grupp" (lär dig stava, förresten) så är det klart att du hade kunnat skriva vad du hade gjort lumpen som. Det är knappast så att det någonsin har funnits en "elit jägar grupp" som har varit såpass unik att endast ett fåtal personer tjänstgjort i den och blivit så känd att man outar sig enbart genom att säga att man varit med i den.
Så kläm fram det nu eller bli för evigt ihågkommen som en lögnare.

Slutade läsa vid "lär dig stava"
Citera
2017-03-06, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sverigeharfallit
Svartskallar, muslimer osv. Vad har ni för erfarenhet av dessa i tjänst?

Själv blev jag trakasserad och skenavrättad av en muslim i lumpen för att jag var Sverigedemokrat.

Han var stor som fan och jag var liten klenis så jag kunde inte slåss mot han.. inte heller sa jag någonting till officeren när jag blev så besviken på försvarsmakten att de tog in dessa jävla apor i försvaret.

Han knivskar mej också och mobbade mej för att jag var svensk. Satt med näven i luften och skrek YAY Sverige ironiskt.

Vad har ni för erfarenheter av invandrare som gör militär tjänstgöringen? Vi hade två andra svartskallar som skötte sej bra så jag säger givetvis inte att varenda invandrare är idioter.

Har aldrig varit intresserad av att skada dig broder tuck. Jag vet inte om du medvetet hittat på eller om du verkligen tror på de du skrivit. Du är ju inte direkt den lättaste människan att förstå sig på. Jag vill iaf att du ska veta att OM jag hade velat skada dig så hade klumpsumman från muck räckt för 2 1/2 mord. Detta var allt jag ville säga till dig vid årstaviken men ni sprang bara iväg
Citera
2018-10-29, 16:00
Bannlyst
Har ärtsoppa med fläsk försvunnit från menyn eller erbjuds muslimska alternativ?
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in