Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-24, 15:05
  #1
Medlem
Keeperman3s avatar
Som rubriken lyder, så fort jag markerar fler än 6 filer så kopieras dom automatisk och klistras in brövid? Vafan beror det på?
Citera
2013-12-24, 15:06
  #2
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Har du laptop och klickar på själva touchpaden snarare än en fysisk knapp?

Jag avskyr att klicka direkt på touchpaden för om det inte är en bra sådan så blir det precis som du beskriver att man råkar kopiera filer av misstag hela tiden.
Citera
2013-12-24, 15:10
  #3
Medlem
Keeperman3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Har du laptop och klickar på själva touchpaden snarare än en fysisk knapp?

Jag avskyr att klicka direkt på touchpaden för om det inte är en bra sådan så blir det precis som du beskriver att man råkar kopiera filer av misstag hela tiden.


Nää jag sitter på en stationär :/ Kan också tillägga att filerna enbart kopieras då jag markerar enskilt, alltså håller in kontroll och klickar på flera
Citera
2013-12-24, 16:19
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keeperman3
Nää jag sitter på en stationär :/ Kan också tillägga att filerna enbart kopieras då jag markerar enskilt, alltså håller in kontroll och klickar på flera

Händer mig också då jag markerar fler filer när de visas som ikoner efter varandra, (t.ex. fotografier). Ofta så markerar man dessa i rask takt och då självkopierar Windows dessa til samma mapp.

Det jag gör är helt enkelt att sakta ner och pausa efter att ha markerat några för att sedan markera några till.

Vore trevligt om någon kunde råda bot på detta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback