2013-12-23, 02:07
Medlem
TheGamers avatar
Hej!

Fundera mellan Laidback och Husdjur men kände att den passade här, ber om ursäkt om den är fel.

Jag tänkte i alla fall att vi kunde hylla våra katter här, någon bild, förklaring på bilden och gärna lite info om eran katt. Som TS börjar jag så klart:

Citerar samt lägger texten i spoiler i så fall om någon idiot får för sig att citera hela inlägget för att skriva "fin bild", typ.

Nu blev det så klart lite mycket text samt många bilder men grundidén är i alla fall att vi berättar lite om våra katter, hyllar dessa makalösa och underbara djur som gör oss sällskap i en annars så grå och kall värld. Ni behöver så klart inte skriva lika mycket som mig eller posta lika många bilder men berätta gärna om era djur, lägg till en bild och berätta lite om bilden.

Sedan får ni gärna hoppa in ibland och dela någon rolig bild på eran katt och berätta lite om det, lär själv göra det eftersom min katt får för sig konstiga saker ibland, både på gott och ont!

M.v.h
Citera
2013-12-23, 03:38
Medlem
Spackelackans avatar
Vilken trevlig berättelse och vilken trevlig kompis du har

Min kattpolare håller ett vakande öga på saker, ting, hus och hund hemma i Argentina medan jag och hustrun är här i Sverige över julen, så jag har tyvärr inga bilder att bjussa på f.n.
Dock så lovar jag att återkomma när vi är hemma igen.
Citera
2023-10-12, 17:42
Bannlyst
https://bilddump.se/bilder/202310121...16.161.133.jpg

https://bilddump.se/bilder/202310121...16.161.133.jpg

Namn: Frk. P. Pannkaka
Yrke: Professionell kelare och yrkeskriminell (langar mest knark och säljer explosiva medel i min Firma "Pyttans knark & bang" till grannarnas barn)
Ålder: Skit i're du!
Civilstatus: Fan heller att ja har nån karl! Å lebb e ja'nte heller!
Sparade tillgångar: Hela garderoben full av pängelipängar! (Så DE så!)
Vapenhantering: Kan du ge daj fan på!
Nivå av aggressivitet: 10!
Hälsotillstånd: Ja det e knagglitt just nu men jobbas på.

Va de nått mer du ville elle'?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in