Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2013-12-25, 18:30
Medlem
Det finns ingen optimal blandning men principen är enkel: så svag som möjligt.

Varför? Jo om jag behöver 10mg för att bli bra bäng kommer inte 20mg ge mig 2x high, däremot kommer det ge mig 2x tolerans...

Så om 10mg räcker och jag röker 15mg blir jag lite mer påverkad men efter ett par doser kommer jag behöva 20mg för det som innan krävde 10mg.

Rosen blir dessutom oftast mycket skönare när man inte är tolerant imo. Siffrorna är givetvis tagna ur luften.
Citera
2013-12-30, 15:44
Medlem
LiveForHardstyles avatar
Har fortfarande inte gjort mixen eftersom att jag inte har haft någon våg för tillfället, men nu har jag det!

En fråga till bara:

Eftersom jag ska göra en 1/25 mix så behöver jag väl inte en hel flaska aceton (150ml) för att blanda ut pulvret? Räcker det kanske med bara 1DL? Förra mixen jag gjorde var ju 1/35 och då hade jag i hela flaskan, men eftersom jag ska göra 10g mindre så kanske det inte behövs så mycket.

Bara en fundering. Kan ju ta hela flaskan men det kommer dock ta längre tid att torka. Man ska ju ha lite färdigt tills nyår

MVH
Citera
2014-01-01, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiveForHardstyle
Har fortfarande inte gjort mixen eftersom att jag inte har haft någon våg för tillfället, men nu har jag det!

En fråga till bara:

Eftersom jag ska göra en 1/25 mix så behöver jag väl inte en hel flaska aceton (150ml) för att blanda ut pulvret? Räcker det kanske med bara 1DL? Förra mixen jag gjorde var ju 1/35 och då hade jag i hela flaskan, men eftersom jag ska göra 10g mindre så kanske det inte behövs så mycket.

Bara en fundering. Kan ju ta hela flaskan men det kommer dock ta längre tid att torka. Man ska ju ha lite färdigt tills nyår

MVH

Börja med 1 dl du och blir det för lite för att täcka allt så går det alltid späda med mer aceton

Sätt mixen på ett element med ett gläntat fönster ovanför så dunstar acetonet bort snabbare.
Eller sätt den under köksfläkten (EJ om ni har kolfilter) och dra på full snurra nån timme så är det torrt sedan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in