2013-12-21, 01:37
Medlem
Ni som lider av en depression. Hur trötta är ni? Hur är eran hälsa för övrigt?
Citera
2013-12-21, 01:41
Medlem
Jag har energi men kan inte använda den. Jag är iofs ständigt trött då jag inte får sova men hjärnan är aktiv, nya ångestframkallande tankar ständigt.
Citera
2013-12-21, 01:45
Medlem
Snyggs avatar
Just nu trött och orkeslös, ont i hela kroppen
Citera
2013-12-21, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Jag har energi men kan inte använda den. Jag är iofs ständigt trött då jag inte får sova men hjärnan är aktiv, nya ångestframkallande tankar ständigt.

Jag sover mycket men är ofta trött ändå. Jag har ofta väldigt lite lust till att göra saker. Är ofta förskyld men det kan bero på andra saker.
Citera
2013-12-21, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snygg
Just nu trött och orkeslös, ont i hela kroppen

Har du ont i kroppen för att du är deprimerad eller beror de på andra faktorer?
Citera
2013-12-21, 01:53
Medlem
oboyglass avatar
Ständigt trött oavsett mängd sömn men i princip frisk som en nötkärna.
Citera
2013-12-21, 01:54
Medlem
Snyggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charliesanglar
Har du ont i kroppen för att du är deprimerad eller beror de på andra faktorer?
En blandning. Halsont, värk i nacken och ont i magen. Tror det är en blandning och spänningar och Ulcerös kolit som jag lider av. Men oroar mig för att det ska vara något farligt vilket suger musten ur mig, oron alltså.
Citera
2013-12-21, 02:04
Medlem
LokeLacrimosas avatar
Svårt att svara på, tänker inte på mig själv som deprimerad även då jag är diagnostiserad som det, bland andra ting. Jag är trött på allt, på en skala mellan ett och nordvästersjökustartilleriflygspaningssimulatoranl äggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskus sionsinläggsförberedelsearbeten, skulle jag säga fjorton tyrolerhattar. Min hälsa är god..eller så. Eventuellt problem i tarmen i form av cancer eller hemorrojder som gör sig påmint 3-4 ggr om året. Normalt BMI, känner mig varken god eller ond, djurvän såvida inte djuren är as som jag vill döda. Är inte fientlig mot folk såvida jag inte vill applicera garrotter kring halsen på dom..
Tror inte på tomten, Jesus hade en grym klänning, kanske. Hästar hånar människor när dom inte ser på, och moderatorer är fascister utsända av SÄPO för att göra folks opastöriserade mjölk sur och full av ehec-bakterier. Stalin hade mustasch och det har en kille jag känner också, och David Icke's reptil-elit existerar utan tvivel och alla som inte är för, en närmast ohämmad, främlingsinvasion är SMR'are för att inte tala om den hysterisk paradoxala retoriken hos feminister.

Satan fingerknullar lesbiska strutsar i analen med inoljade ankfjädrar och Hitler har ett gryt öster om Malung tillsammans med Miley Cyrus där dom idkar älskog med nymfdvärgar, romer samt andra skenheliga avelsdjur som man får plocka fritt mellan 31 Juni och 2'a september.

Min Svenskalärare hatade mig, han sög, och han är usel än idag och dina trennes livmödrar vibrerar saliga i kartrummet med funktionshindrande runor som upprörda vittnen.

Och fy fan Jehovas, jävla supersnus han hade inne, dela med dig für satan, snåla jävla jüdehund.

Kan cykla hur långt som helst på min cykel, kanindjävul.
Moderator som anmäler mig för trams är en transvestit med Aids, be för honom.
Citera
2013-12-21, 02:15
Medlem
Foolsgames avatar
Är ständigt trött och orkelös. Sover inte hela tiden men vill bara ligga i sängen, har ju inte lust till något. Hälsan i övrigt... är överviktig och ständigt förkyld.
Citera
2013-12-21, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LokeLacrimosa
Svårt att svara på, tänker inte på mig själv som deprimerad även då jag är diagnostiserad som det, bland andra ting. Jag är trött på allt, på en skala mellan ett och nordvästersjökustartilleriflygspaningssimulatoranl äggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskus sionsinläggsförberedelsearbeten, skulle jag säga fjorton tyrolerhattar. Min hälsa är god..eller så. Eventuellt problem i tarmen i form av cancer eller hemorrojder som gör sig påmint 3-4 ggr om året. Normalt BMI, känner mig varken god eller ond, djurvän såvida inte djuren är as som jag vill döda. Är inte fientlig mot folk såvida jag inte vill applicera garrotter kring halsen på dom..
Tror inte på tomten, Jesus hade en grym klänning, kanske. Hästar hånar människor när dom inte ser på, och moderatorer är fascister utsända av SÄPO för att göra folks opastöriserade mjölk sur och full av ehec-bakterier. Stalin hade mustasch och det har en kille jag känner också, och David Icke's reptil-elit existerar utan tvivel och alla som inte är för, en närmast ohämmad, främlingsinvasion är SMR'are för att inte tala om den hysterisk paradoxala retoriken hos feminister.

Satan fingerknullar lesbiska strutsar i analen med inoljade ankfjädrar och Hitler har ett gryt öster om Malung tillsammans med Miley Cyrus där dom idkar älskog med nymfdvärgar, romer samt andra skenheliga avelsdjur som man får plocka fritt mellan 31 Juni och 2'a september.

Min Svenskalärare hatade mig, han sög, och han är usel än idag och dina trennes livmödrar vibrerar saliga i kartrummet med funktionshindrande runor som upprörda vittnen.

Och fy fan Jehovas, jävla supersnus han hade inne, dela med dig für satan, snåla jävla jüdehund.

Kan cykla hur långt som helst på min cykel, kanindjävul.
Moderator som anmäler mig för trams är en transvestit med Aids, be för honom.

Det var bra sagt
Citera
2013-12-23, 13:03
Medlem
lucifersatans avatar
Svårt att beskriva hur svår min depression, men jag är helt klart deprimerad.
Är träningsnarkoman så min fysik är långt över medel, men jag brukar vara trött större delen av dagen och har svårt att motivera mig till saker. Skulle nog ändå säga att jag är fullt frisk, men är ju inte så gammal än. Tror depression inte är så bra för hälsan och om jag på sikt får någon kronsik sjukdom så blir jag inte så förvånad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in