2013-12-26, 19:24
Medlem
mapaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aggrovator
Intressant scenario

Finns ju såklart en risk att de kommer ha sexuellt umgänge. Behöver inte ske omedelbart men när du varit frånvarande ett tag och de vant sig och lärt känna varandra bättre... Då kan det börja hända saker.

Men samtidigt kan du ju inte göra mer åt saken än att antingen välja att lita på din kille, försöka ha lite koll på läget utan att bete dig helt psykotiskt eller dumpa honom för ditt eget bästa.

Ge honom chansen och se hur det utvecklar sig. Var inte för naiv bara

Lycka till!

Tack!
Citera
2013-12-26, 19:29
Medlem
Polyklorfenols avatar
Det är så gott som 100% säkert att de inte bara kommer att hamna i sängen, utan även bli kära och du blir dumpad.
Citera
2014-01-15, 16:15
Medlem
asdasd12s avatar
Haha så här är det, han kommer att ta första initiativet. Varför? 1 vecka utan sex kommer han säkerligen runka, men i rummet bredvid ligger en snygg tjej, så varför inte gå dit och lägga ut några kort? Hon kommer säga att hon gärna gjort det men att hon tyvärr inte kan för att han har flickvän, sen efter lite pikar åt höger och vänster från honom så kommer det att ske. Jag lovar been there done that! och jag hade en tjej jag älskade.
Citera
2014-01-15, 16:23
Medlem
Jag hade personligen aldrig ens satt mig i en situation där den här typen av problem kunde uppstå. Ingen här vet om det blir samlag eller inte fast du använde uppenbarligen inte knoppen på axlarna när du föreslog idén från första början. Sedan skriver du att hon gärna ligger runt och dessutom har ett fördelaktigt utseende. Ungbockar sticker gärna pitten i det mesta på två ben så ja, du har all anledning att oroa dig. Ett mer eller mindre oåterkalleligt och uselt beslut från din sida. Tyvärr.
Citera
2014-01-15, 16:26
Medlem
killen30s avatar
Är båda attraktiva, sociala och unga, så ja du lär vara orolig.

"Men samtidigt: 1) min väninna ser fantastiskt bra ut och gillar att ligga (vilket hon ofta pratar om), 2) hon och min pojkvän har alltid kommit väldigt bra överens "

Ja du ska verkligen vara orolig..

"Saker som ingen kunnat förutspå i förväg kan hända"

Vänta bara när de kommer hem från krogen och är fulla och kåta, då kan mycket hända som inte kan förutspås..
Senast redigerad av killen30 2014-01-15 kl. 16:33.
Citera
2014-01-15, 20:11
Medlem
Eftersom tjejer i regel är lite lömska gällande saker som detta (är själv tjej, så får väl lov att säga detta, haha!) och det var HON som föreslog denna lösning skulle jag åtminstone vara orolig ja. Såvida inte din pojkvän var typ hennes femtehandsval eller liknande? Men det lät inte så...

Tror därför att risken finns att hon är intresserad av honom redan och detta är ett sätt för henne att få vara nära honom på ett legitimt sätt.

Även om din pojkvän inte håller med dig om att det finns en anledning till oro bör han ändå lyssna om du talar om för honom hur du känner. Gör han inte det, ja, då är nog den här andra tjejen viktigare än du just nu, och då är förmodligen även han intresserad av henne.
Citera
2014-01-15, 20:43
Medlem
snedvridets avatar
Du borde vara mer orolig över att din polare försöker förföra honom. Han verkar vettigare än henne utifrån det jag läst iaf
Citera
2014-01-16, 00:13
Medlem
ctrepeos avatar
Förhoppningsvis tycker han om dig tillräckligt mycket för att inte vara otrogen. Det finns ju faktiskt killar som inte är as och som är frugan trogen. Även fast det är j*vligt svårt att tro när man läser FB-kommentarer.

Men jag kan tycka att din kille borde fatta varför du är skeptisk. Han kanske är helt hundra, miljoner och tusen procent säker på att han inte kommer göra något, men han borde fortfarande fatta varför du är skeptisk.
Citera
2014-01-25, 16:43
Medlem
mapaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ctrepeo
Förhoppningsvis tycker han om dig tillräckligt mycket för att inte vara otrogen. Det finns ju faktiskt killar som inte är as och som är frugan trogen. Även fast det är j*vligt svårt att tro när man läser FB-kommentarer.

Men jag kan tycka att din kille borde fatta varför du är skeptisk. Han kanske är helt hundra, miljoner och tusen procent säker på att han inte kommer göra något, men han borde fortfarande fatta varför du är skeptisk.

Bra svar!
Citera
2014-01-25, 16:52
Medlem
En juste kille som gillar sin tjej doppar inte i Externa Grytor.

MEN

Man får heller INTE Svika en Trånande Kvinna

Dvs om initiativet kommer från henne, om hon drar hem
killar på övernattning/sängläge, kan hon kanske tycka
varför gå ut o hämta schnablar när det finns en juste
schnabel i hemmet.
Citera
2014-01-25, 17:06
Medlem
Det bör du nog vara, ja.
Citera
2014-01-25, 17:16
Medlem
Elsharins avatar
Att de flyttar ihop är väl både på gott och ont.
Bor de tillsammans utan att ens tanken på flört skulle existera så vet du att du har en bra väninna och en bra pojkvän
Skulle något hända så vet du att de båda är svin och du kan göra dig av med båda. Även om de skulle försöka hålla det hemligt så brukar det komma fram tillslut.
Förhindrar du det så kommer du aldrig få reda på om de är svin eller inte, den ovissheten får du leva med. Och du kommer troligtvis med åren hamna i fler situationer där du funderar på om du kan lita på din pojkvän/vän.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in