2013-12-22, 22:22
Bannlyst
Även om de inte har planerat att göra någonting så kan allt hända ifall omständigheterna är "rätta". Du tar en stor risk genom att tillåta det.
Citera
2013-12-23, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym.hedonist
Vilken korkad kommentar. Alla har inte föräldrar med $$$ som du, att köpa lägenhet är dyrt .

Försöker du använda "sosse" som ett skällsord? Det måste vara det sämsta skällsordet någonsin, seriöst. Ungefär lika skit som "jävla moderat", "jävla miljömupp", "jävla nazist".

OT: Miljöpartist, sosse och kommunist är ju dock skällsord.
Citera
2013-12-23, 14:25
Medlem
Intressant scenario

Finns ju såklart en risk att de kommer ha sexuellt umgänge. Behöver inte ske omedelbart men när du varit frånvarande ett tag och de vant sig och lärt känna varandra bättre... Då kan det börja hända saker.

Men samtidigt kan du ju inte göra mer åt saken än att antingen välja att lita på din kille, försöka ha lite koll på läget utan att bete dig helt psykotiskt eller dumpa honom för ditt eget bästa.

Ge honom chansen och se hur det utvecklar sig. Var inte för naiv bara

Lycka till!
Citera
2013-12-23, 16:13
Medlem
Saker som talar för att dom kommer ligga :
  • Dom är unga och i sin sexuella prime
  • Tjejer gillar killar som redan har flickvän
  • Din väninna gillar att ligga runt och verkar ha en liberal sexualsyn
  • Hon är förmodligen rätt bra på det och vet hur man får killar sexuellt intresserade
  • Din pojkvän är man
  • Tillfället gör tjuven
  • Dom har bägge ett gemensamt intresse av att hålla tyst inför dig om dom skulle ligga
  • Du bor på annan ort och det är extremt osannolikt att du bara plötsligt skulle dyka upp för att hitta din pojkvän upp till kulorna i din väninna
Saker som talar för att dom INTE kommer ligga :

Citera
2013-12-23, 17:38
Medlem
Har du och din kille tillräckligt bra sex behöver du inte oroa dig. Något du kanske ska överväga är en trekant? Säga att det är ok att dom har sex så länge det är alla tre?
Citera
2013-12-26, 11:45
Medlem
MystiqueTopnotchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabasson
Du får mig att spy. Feminist!! Jag har haft en diskussion med dig i en annan tråd också. Lika uppkäftig där som här.

Åh, är det du?

Tycker du min kommentar var uppkäftig? Tillåt mig småle. När du kaxigt hävdar att du kan få omkull vilken tjej som helst oavsett hur svår hon är så tycker jag att min undran huruvida du tillhör kategorin män som inte kan ta ett nej eller inte, är något berättigad. En kvinna som är"svår" är en kvinna som säger nej eller som är osäker och tvekar (av orsaker du inte känner till), men tydligen ignorerar du detta och ser till att få dem i vågrät ställning iaf....
Citera
2013-12-26, 19:17
Medlem
mapaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malko
Bodde du med någon kille eller killar när du var utomlands?

Nej, jag bodde med en annan tjej.
Citera
2013-12-26, 19:18
Medlem
mapaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davetheslave
Är studentkorridoren i Jönköping?

Haha, nej
Citera
2013-12-26, 19:21
Medlem
mapaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigfuzz
Har du och din kille tillräckligt bra sex behöver du inte oroa dig. Något du kanske ska överväga är en trekant? Säga att det är ok att dom har sex så länge det är alla tre?

Vårt sexliv är fem av fem toasters. Vi har funderat på en trekant med en annan tjej, men jag skulle inte vilja ha det med min väninna.
Citera
2013-12-26, 19:22
Medlem
mapaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postkodmiljonar
Saker som talar för att dom kommer ligga :
  • Dom är unga och i sin sexuella prime
  • Tjejer gillar killar som redan har flickvän
  • Din väninna gillar att ligga runt och verkar ha en liberal sexualsyn
  • Hon är förmodligen rätt bra på det och vet hur man får killar sexuellt intresserade
  • Din pojkvän är man
  • Tillfället gör tjuven
  • Dom har bägge ett gemensamt intresse av att hålla tyst inför dig om dom skulle ligga
  • Du bor på annan ort och det är extremt osannolikt att du bara plötsligt skulle dyka upp för att hitta din pojkvän upp till kulorna i din väninna
Saker som talar för att dom INTE kommer ligga :

Det är det jag menar!
Citera
2013-12-26, 19:23
Medlem
mapaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2
Jättelöjligt att säga att det är garanti.

Jag skulle gärna låta min tjej bo hos en kille för att testa.

BTW. Har bott med en HET tjej som hade kille. Hon låg inte med mig eller nån annan.

Du ger mig hopp
Citera
2013-12-26, 19:23
Medlem
mapaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sp1rit
Du kan bara förlora i detta läge.
Antingen kommer dom ligga, eller så kommer du gå och tänka och fundera på om de gör det och därmed undermedvetet sabotera förhållandet till din kille och din vännina.
Du kanske tror att du kan hantera ovissheten, men den här tråden är bevis på motsatsen.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in