2013-12-19, 01:51
Medlem
area50s avatar
Om någon minns, för några månader sedan så gick det ett rykte om att Fredrik Reinfeldts namn hade hittats nertecknat som kund hos någon prostituerad? Aftonbladet mm nämnde väl inte ett ord om detta? En "cover-up" av etablerad media för att inte skapa en stor skandal som kanske hade fått statsministern att avgå?
Citera
2013-12-19, 02:14
Medlem
revodnebs avatar
Jo man undrar ju. Vad hände med livvakten som dog i Sagerska palatset? Var det schweinpäls ungjävel som råkade skjuta ihjäl vakten när han fingrade på pistolen eller något annat kul? Den ungen verkar ju helt oregerlig. Tjafsar och kaxar på stan och ringer Säpo när det krisar!!?? Finns många hundar begravda här...
Citera
2013-12-19, 02:23
Medlem
NovaOculuss avatar
Det stämmer, hans namn dök upp i prostitutionsvärlden. Det var även strax efter detta som Filippa och han hade gått skilda vägar. Senare dyker även självmordet upp. Skumt!
Citera
2013-12-19, 03:17
Medlem
teori:

Filippa får veta om detta innan reinfeldt hinner mörka och lämnar honom, det uppdagas att det har hänt och säkerhetsvakten vill gå ut med det i tidningarna, och hans liv blir mörkat med dom stora tidningarna som inte nämner det.

går även lite information att under tiden ska Statsministern ha träffat helin på ett möte och efter det fick aftonbladet press stöd, allt hände under en kortare period

det luktar lite unket
Citera
2013-12-19, 03:54
Medlem
semuors avatar
Varför skulle media mörka ett sådant scoop?
Citera
2013-12-19, 07:48
Medlem
Hi-Lifes avatar
För att hela skiten är korrumperad.
Citera
2013-12-19, 09:38
Medlem
mysigechriss avatar
Och för att bedyra sin oskuld far han ut i sitt jultal med följande:

Citat:
Han uppmanade svenska män att inte vara en del av efterfrågan på sexuella tjänster, men vill också skärpa lagen. Det vanligaste straffet som utdöms när gärningsmännen erkänner är 50 dagsböter.
– Det är dags att fängelse ska gälla för sexköp, inte bara böter, sade Reinfeldt.
http://www.dn.se/valet-2014/reinfeldt-vill-skarpa-sexkopslagen/
Citera
2013-12-19, 10:39
Medlem
area50s avatar
Det hade nog blivit "liv i luckan" om t.e.x KD eller SD hade gjort nått liknande...
I detta fall är jag övertygad om att viss information har tvättats bort från våran "fantastiska" Bilderberg's besökande lilla statsminister
Citera
2013-12-19, 11:25
Medlem
Det var en hora i Halmstad som hade en lapp med statsministers namn på.
Citera
2013-12-20, 18:26
Medlem
Feedback66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsellusBorealis

Otroligt bra bevis! Och detta väljer vänstervridna PK-media alltså att mörka??!
Citera
2013-12-20, 23:06
Medlem
kibokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsellusBorealis
Letar jag igenom huset hittar jag nog också något papper med statsministerna namn på. Om detta gör mig till en hora eller stärker TS tes låter jag vara osagt.
Citera
2013-12-21, 14:31
Medlem
area50s avatar
Här är lite mer info än bara "en lapp med ett namn på" https://www.realisten.se/2012/12/03/fredrik-reinfeldt-i-prostituerads-kundregister/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in