Citat:
Ursprungligen postat av
IllojalaFanskapet
Rubriken kanske är fel.. Jag får tillfälliga svingar när jag mår sjukt dåligt. Just nu har jag en sådan. Brukar oftast hända under kvällen när jag har som mest tid att tänka.
Har försökt sova nu i snart 4 timmar, det går inte. Tänker för mycket. Är ledsen. Just nu kan jag nog kalla mig själv deprimerad. Allt har med en tjej att göra (just ikväll iaf).
Har varit dum och inte hämtat ut sömntabletter jag har recept på. Behöver eran hjälp! Vad kan jag få bort tankarna med när man vill sova? Jag har jobb imorgon så kan inte dricka alkohol eller något liknande. Musik gör bara så att jag blir mer ledsen (om jag nu inte ska dunka hårdrock vilket inte kommer få mig trött).
Har du nån att prata med om det her? Kanskje en idee. Om man går och grublar f¨r mycket över saker man inte kan fiksa, bör man i heller forsöka gjøra nåt med det som kan fiksas.
Søvntabletter kan ge dig søvn, selvklart, men inte lugnet du behøver för att gå vidare. Et godt samtal med en god venn, eller terapaut kanskje, kan hjelpa dig att setta saker på sin plats, så att du får de indre verktygen att handtera både søvn og kjärleksproblemer