2013-12-17, 03:55
Medlem
Hallå!

Jag är helt störd i huvudet. Alltid varit, dessutom har jag knarkat som fan ett bra tag. Så länge jag minns har jag varit suspekt mot folk, haft massa skumma tvångstankar, sett saker som inte finns osv.
jag tror det är skumma bilar överallt. men jag VET att dom inte är det. tvångstankar kan jag sluta med för att bevisa för någon att jag vet att det är totalt onödigt att lämna sista biten av mackan tex. Stod en neger här innan. och när jag var barn så gick det folk utanför mitt fönster på andra våningen

vad gör jag?
Citera
2013-12-17, 04:05
Medlem
BigFatCones avatar
Söker hjälp så klart. Sen förstår jag inte riktigt rubriken. Det är klart att man kan tänka trots att man har psykos eller är schizofren. Att du är medveten om att det inte är på riktigt är ju om inte annat ett tydligt tecken på att du inte har psykos i alla fall.
Citera
2013-12-17, 04:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Söker hjälp så klart. Sen förstår jag inte riktigt rubriken. Det är klart att man kan tänka trots att man har psykos eller är schizofren. Att du är medveten om att det inte är på riktigt är ju om inte annat ett tydligt tecken på att du inte har psykos i alla fall.
jag vet men det är som en psykos fast jag vet om det och då ...makes no sense.
Söka hjälp, jaaa men freakar ur innan
Citera
2013-12-17, 05:44
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jass.y
jag vet men det är som en psykos fast jag vet om det och då ...makes no sense.
Söka hjälp, jaaa men freakar ur innan
Men sök hjälp imorgon då? Läste att du hade petat i dig tjack och det är absolut inte bra om man redan har vanföreställningar.
Citera
2013-12-17, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Men sök hjälp imorgon då? Läste att du hade petat i dig tjack och det är absolut inte bra om man redan har vanföreställningar.
vet jag väl. men det är ju tjackefterblivenhet-hallisar och det är skoj.
Citera
2013-12-17, 07:09
Medlem
Jim-Morrisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jass.y
vet jag väl. men det är ju tjackefterblivenhet-hallisar och det är skoj.

Haha! Du är lika störd som mig

Men allvarligt, åk till avgiftningen så att du kan få zyprexa.

Lycka till!
Citera
2013-12-17, 10:32
Medlem
TorkelTrottoarkants avatar
Du söker väl uppenbarligen hjälp som vilken annan person i din situation borde göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in