• 2
  • 3
2014-09-17, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sugminkukfittmods
kan inte alla medlemmar på FB skänka mig 1kr var
Ja, eller varför inte alla kineser?
Citera
2014-09-17, 17:44
Medlem
Dead-Skin-Masks avatar
Någon hade (tror jag) skapat en tråd där han frågade om någon kunde sätta över en slant till cigg. Då jag själv rökade under perioden och visste hur kukjobbigt det var att gå runt och inte kunna röka när man ville så kände jag för stackaren och satte över ett packe cigg-summa.
Fick ett tack vill jag minnas

Såhär skrev medlemmen tillbaka:
Citat:
Så! Har handlat mina cigg! Fy fan vad bra den sitter i munnen just nu. Jag känner riktigt hur hjärnan arbetar, underbart! Jag skänker bort SweTV-kontot i RyS-forumet istället då. När jag har pengar på mitt konto så kan jag föra tillbaks pengarna, eller om du behöver hjälp någon gång med småpengar så är det bara att höra av dig till mig så ställer jag upp! Min kväll och morgondag är räddad tack vare dig och jag tackar återigen ödmjukast!

Helt otroligt att det finns folk som fortfarande ställer upp för varandra och det är du inte ensam om! Ha det bäst, peace! =)
Citera
2014-09-18, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tkt-Eagle
Folk säger att dom ska skänka, sen blir det ingenting. Skicka pm till mig om ni vill skänka några kronor får inga pengar förrens på måndag.

Det var ju för att du skrev ett kontonummer till en bank i Schweiz! Inte konstigt att folk inte vill skicka över pengar till andra som ligger på högkapitalkonton
Citera
2014-09-24, 16:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CyberXR
Det var ju för att du skrev ett kontonummer till en bank i Schweiz! Inte konstigt att folk inte vill skicka över pengar till andra som ligger på högkapitalkonton

Du är uppenbarligen en mytoman som lovar saker men inte håller dessa.

Sen så var det till mitt konto i handelsbanken. Hur gick det förresten med bilen du skickade till scammare i London ditt troll?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in