2013-12-16, 20:32
Medlem
http://unvis.it/www.aftonbladet.se/nyheter/article18035172.ab

Citat:
En guldbutik rånades i Västervik i kväll. Fyra personer har gripits, enligt polisen.

Någon som vet mer?
Citera
2013-12-16, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dulce2015
http://unvis.it/www.aftonbladet.se/nyheter/article18035172.ab

Någon som vet mer?

Hur mycket kom de åt? (Innan de blev gripna.)
Citera
2013-12-18, 20:45
Medlem
2 killar anhållna. Två släppta. Känner båda två, vill inte gå in på mer detaljer. Familjer är förstörda, och detta var en impulsiv handling. De andra två var några de stack till under de "fria" 20 minutrarna de hade på cykel, och blev således inblandade.

Förjävligt och tragiskt, men det är deras egna idiotiska val.

/MVH
Citera
2013-12-19, 02:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stormx9
2 killar anhållna. Två släppta. Känner båda två, vill inte gå in på mer detaljer. Familjer är förstörda, och detta var en impulsiv handling. De andra två var några de stack till under de "fria" 20 minutrarna de hade på cykel, och blev således inblandade.

Förjävligt och tragiskt, men det är deras egna idiotiska val.

/MVH

På cykel? Svenskar för en gångs skull när det gäller guldbutiksrån?
Citera
2013-12-19, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LennartEricsson
På cykel? Svenskar för en gångs skull när det gäller guldbutiksrån?

Deras etnicitet är ganska irrelevant, men ja, etniska svenskar. Fyfan vad synd jag tycker om dessa herrar, men som jag skrev ovan så hade de ett val och det de gjorde är inte dom. Känt dom länge, det är inte deras beteende men men. Idioter alltså, ikväll vid 6 har de 72timmarna gått så får vi se vad som händer.

/MVH
Citera
2013-12-19, 15:45
Medlem
Vilka grabbar är detta? Markör? Midgård?
Citera
2013-12-19, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lamp-problemet
Vilka grabbar är detta? Markör? Midgård?

jag vet vem ena är iallafall, reko kille som gjorde sitt livs största misstag.. fyfan, trodde inte han var sån. Detta är en utav de 20, rättare sagt 22åringarna..

Och vilka det är spelar väl ingen roll, jag inväntar att hämta ut FUP:en och läsa lite.. studerar juridik så kan ge mer info så fort jag fått den och läst den..!
Citera
2013-12-19, 21:19
Medlem
Kan du pm mig vilka det är? Om inte, är det araber? bosnier? Misstolka inte mig är markörare från grund och botten och väldigt mycket utlänning jag med
Citera
2013-12-19, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lamp-problemet
Kan du pm mig vilka det är? Om inte, är det araber? bosnier? Misstolka inte mig är markörare från grund och botten och väldigt mycket utlänning jag med

Om du har läsförmåga så kan du se att en tidigare skribent har berättat att det handlar om etniska svenskar.. namedrop kommer inte att ske, det kommer väl sedan ut här när FUP:en släpps I guess.. men iom att Västervik är så litet så lär du väl få reda på det på något vänster oavsett.. Vill inte verka otrevlig, men hoppas du förstår.

Med vänlig hälsning /JURISTEN
Citera
2013-12-20, 08:16
Medlem
OK vi får vänta på FUP:en, värt ett försök
Citera
2014-02-15, 21:06
Medlem
Någon som har Fup?
Citera
2014-02-25, 23:53
Medlem
Dementerads avatar
Vad jag har hört är det ett gäng lokala väldigt svenska förmågor som är hyggligt välkända, i alla fall en av dem. Den ena är mest liten och kaxig till tusen och faktiskt förvånande den andra har många bara väntat på att han ska göra bort sig och åka in för något.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in