2013-12-16, 18:25
Medlem
Köpte nyligen en Hugo Boss klocka från uret.se. Efter 5 dagars väntan kom äntligen klockan. Till min förvåning kom klocka endast med en box. Jag fick alltså inte någon intyg på att klockan var äkta. Jag fick inte heller någon garanti papper.
Är det någon här som har köpt från uret.se tidigare?
Citera
2013-12-16, 18:30
Medlem
Utfärdas det ens äkthetsintyg för Hugo boss-klockor?
Citera
2013-12-16, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inpetto
Utfärdas det ens äkthetsintyg för Hugo boss-klockor?
Direkt taget från klocktrend.se "HUGO BOSS KLOCKOR LEVERERAS MED ÄKTHETSINTYG OCH GARANTI
"
Citera
2013-12-16, 18:49
Medlem
cammos avatar
Haha, du har köpt en klocka för 1500:- och vill ha äkthetsintyg.
Citera
2013-12-16, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cammo
Haha, du har köpt en klocka för 1500:- och vill ha äkthetsintyg.
Det är väl inte för mycket begärt om inte äkthetsintyg åtminstone försäkringsbevis då jag köpte till det. Klockan förövrigt kosta 4000 kr .
Citera
2013-12-16, 19:02
Medlem
Köpte en Armaniklocka därifrån, samma sak. Fick inge intyg plus att lådan var jätteful och "billig". Såklart klockan hade ett bättre pris än i butik men jag köpte ju fortfarande en Armaniklocka.

Jag lämnade iaf tillbaka de, fick tillbaka pengarna. orkade inte ta upp något
Citera
2013-12-16, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lebelle
Köpte en Armaniklocka därifrån, samma sak. Fick inge intyg plus att lådan var jätteful och "billig". Såklart klockan hade ett bättre pris än i butik men jag köpte ju fortfarande en Armaniklocka.

Jag lämnade iaf tillbaka de, fick tillbaka pengarna. orkade inte ta upp något
Min kom väl i hyfsad förpackning men ska gå och kolla upp klockan imorgon ifall den är äkta.
Citera
2013-12-16, 19:09
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lebelle

Du skojar va? Du tror väl inte på riktigt att du hade fått en mindre "billig" låda om du hade köpt din skräpklocka någon annanstans? Och varför får du det att låta som att "en Armaniklocka" är något som borgar för lyx och bra kvalitet?

Citat:
Ursprungligen postat av Vatten3c
Min kom väl i hyfsad förpackning men ska gå och kolla upp klockan imorgon ifall den är äkta.

HAHA! Gör du det. Uret.se har säkert jättemycket att vinna på att sälja förfalskade Hugo Boss-klockor.
Senast redigerad av ArturoBandini 2013-12-16 kl. 19:17.
Citera
2013-12-16, 19:15
Medlem
Aquaracers avatar
Köper man skit får man skit... enkelt...
Citera
2013-12-16, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
HAHA! Gör du det. Uret.se har säkert jättemycket att vinna på att sälja förfalskade Hugo Boss-klockor.
ÄT BAJS. Men samtidigt låter du en aning vettig. Jag känner mig väl en anning lugnare nu när du argumenterar för uret.se. Men du ska fortfarande äta bajs!!
Senast redigerad av Vatten3c 2013-12-16 kl. 19:21.
Citera
2013-12-17, 02:02
Medlem
Intrumpadors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Du skojar va? Du tror väl inte på riktigt att du hade fått en mindre "billig" låda om du hade köpt din skräpklocka någon annanstans? Och varför får du det att låta som att "en Armaniklocka" är något som borgar för lyx och bra kvalitet?

Bra attityd.
Citera
2013-12-17, 03:09
Medlem
Haha vafan tror ni? Äkhetsintyg av dom där massproducerade märkena? Kom igen! Dom pallar väl inte skriva "men inget intyg kommer med skräpet vi säljer och som ni köper för att det är på modet". Intyg/cert kommer med riktiga klockor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in