2013-12-16, 12:42
Medlem
Mongopixels avatar
Hej FB!

Jag handlade en del mat i torsdags och det verkar som att inte pengarna har dragits från kortet. Detta har hänt mig förut men då brukar köpet bli reserverat alt registreras dagen efter. Nu har det gått 5 dagar i princip och köpet är fortfarande inte registrerat på mitt kort.

Vad sker?
Citera
2013-12-16, 12:46
Medlem
MonkeysOnParoles avatar
Har hänt mig förut, men det drogs mot slutet av månaden sen ändå.

Företag glömmer aldrig att ta betalt. De glömmer bara när det går ut över dig
Citera
2013-12-16, 12:48
Medlem
Mongopixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeysOnParole
Har hänt mig förut, men det drogs mot slutet av månaden sen ändå.

Företag glömmer aldrig att ta betalt. De glömmer bara när det går ut över dig

Haha förmodligen!
Citera
2013-12-30, 17:38
Medlem
Mongopixels avatar
Måste bumpa och säga att köpet fortfarande inte är registrerat. Fett konstigt!
Citera
2013-12-31, 16:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mongopixel
Måste bumpa och säga att köpet fortfarande inte är registrerat. Fett konstigt!
dags o gå ut i media o gråta då

som dessa http://www.aftonbladet.se/minekonomi/article18053290.ab
Citera
2013-12-31, 21:17
Medlem
godboys avatar
Jag tror företagen har ett år på sig om jag inte mins fel. Sen kan jag ju tycka att har man handlat för så mycket som 2.000 kr så borde man väl notera att det inte är draget! Du har ju ändå gjort köpet! Men visst, jag fattar att man inte kollar varje köp man gjort. Men om man har en ansträngd ekonomi så bör man väl ha järnkoll på utgifterna?
Det såg jag i a f till att ha de år då jag pluggade. Så gjorde jag också när jag precis flyttat hemifrån och hade dålig ekonomi.

Sen tycker jag ju att att det är skumt att Coop inte ser till att ha ordning på sin elektroniska utrustning! Det är ju inte kebaben på hörnan direkt! Så utifrån det får Coop skämmas!
Citera
2013-12-31, 22:52
Medlem
Jinxedds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jag tror företagen har ett år på sig om jag inte mins fel. Sen kan jag ju tycka att har man handlat för så mycket som 2.000 kr så borde man väl notera att det inte är draget! Du har ju ändå gjort köpet! Men visst, jag fattar att man inte kollar varje köp man gjort. Men om man har en ansträngd ekonomi så bör man väl ha järnkoll på utgifterna?
Det såg jag i a f till att ha de år då jag pluggade. Så gjorde jag också när jag precis flyttat hemifrån och hade dålig ekonomi.

Sen tycker jag ju att att det är skumt att Coop inte ser till att ha ordning på sin elektroniska utrustning! Det är ju inte kebaben på hörnan direkt! Så utifrån det får Coop skämmas!

Företagen har 3 år.
Citera
2014-01-01, 05:05
Medlem
Mongopixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retlifeffak
dags o gå ut i media o gråta då

som dessa http://www.aftonbladet.se/minekonomi/article18053290.ab

Nja det är inte min ekonomi som står på spel. Tycker bara det är konstigt ! Brukar checka internetbanken lite då och då då jag handlar mycket på nätet. Detta köpet verkade dock inte registrera sig.... jag tycker det är spännande på något vis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in