Flashback bygger pepparkakshus!
2013-12-15, 22:29
Medlem
Hey fick några tabletter från en vän som sa att det var muskellavslappende som köptes utomlands .. hitta lite info om dem .. så vitt jag har läst till mig från det är en NSAID? En typ är den "Xefo Rapid 8 mg" andra typen är "Iasi" "smärtlindring" eller något liknande, och kapslarna är vita och gröna.
någon som har någon aning om vad jag har? tvekan en får berusning på dissse? när jag har giktartrit NSAID mot annfall vet att det inte är möjligt att vertfall

tack för svaret

BILD :
http://bildeopplaster.no/3It
Senast redigerad av delerium1988 2013-12-15 kl. 22:31.
Citera
2013-12-15, 22:32
Medlem
jeg har tagit två Parallgin forte (500mg paracetmol / 60mg codeine) och en sobril nu.,.are det farlight at blanda dom om ni vet hva pillar det ar? ellers går dom i søppelen
Citera
2013-12-15, 22:44
Medlem
Jusefs avatar
Xefo är en oxikam. Relief av Iasis är så vitt jag kan googla Thiocolchicoside.
Citera
2013-12-15, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jusef
Xefo är en oxikam. Relief av Iasis är så vitt jag kan googla Thiocolchicoside.
takk for svar så ingen at rusa sig på med andra ord? :P
Citera
2013-12-15, 22:57
Medlem
Jusefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delerium1988
takk for svar så ingen at rusa sig på med andra ord? :P

Den sistnämnda hade jag inte rört ö h t. Enligt wikiartikeln har den benägenhet att framkalla krampanfall samt risk för ganska otrevliga bieffekter. Jag kan dock inte svara på om de ger något rus tyvärr.
Citera
2013-12-15, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jusef
Den sistnämnda hade jag inte rört ö h t. Enligt wikiartikeln har den benägenhet att framkalla krampanfall samt risk för ganska otrevliga bieffekter. Jag kan dock inte svara på om de ger något rus tyvärr.
okey..han skal få høra det så det smeller..takk for svaret
Citera
2014-04-03, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av delerium1988
okey..han skal få høra det så det smeller..takk for svaret

Provade du Thiocolchicoside? Skulle gärna testa den. Det sägs att den är riktigt bra mot restless legs vid opiatabstinens, men är samtidigt en gaba-antagonist så är man alkis eller fluddertorsk kan man hamna i sånt delirium tremens att man dör!
Kanske går att fixa ner toleransen mot gabadroger med. I vilket fall som helst vore det kul att prova.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in