Citat:
Ursprungligen postat av
pewpew
Ja, män begår fler brott, vad gäller dumhet så är det på ett ut.
Det är en lögn. I många många fall görs kvinnor till offer även om de är förövare. En mamma som dödar sitt barn lider av någon psykologisk störning medans män är råbarkade mördare. En 16 flicka som har sex med en 14 årig pojke blir oftare friad än tvärtom. En pojke som blir antastad ses av rätten inte lika allvarligt som tvärtom. Så det är bullshit, allt ovanstående.
Det får stå för dig. Jag känner inte att kraven är högre på mig som kvinna än på män.
Pewpew visar återigen att kvinnor kan vara begåvade och självständiga. Det finns hopp.
Saken är ju att ni feminister(inte riktat till pewpew) ständigt går in på detta forum och vips så är verkligheten borta. Verkligheten, Sverige, ett feministiskt Saudiarabien. Det finns alltså större förståelse för att män skapar trådar med en aggressivare och mer affekterad ton, i syfte att avreagera sig senaste veckans feministiska ockupation av deras själ och kropp. Ni kvinnor, svenska sessorna, har inga skäl till detta. Jag betvivlar att ni har tillräckligt utvecklad empati för att begripa mannens situation i Sverige.
Jämlikhetsprojektet i Sverige handlar om kvinnomakt.
Naturligtvis är inte kraven större på kvinnor än män. Finns inget som stödjer det, tvärtom visar flera saker på det motsatta; tjejernas högre betyg trots inte bättre kunskaper, kvinnlig straffrabatt, lägre krav inom vissa yrken för att prioritera kvinnlig intagning, fler män på botten etc ....... Fler kvinnor än män reproducerar sig vilket kommer öka i framtiden. Vem har det egentligen tuffast i Sverige?