2013-12-15, 19:23
Medlem
Emil Hagberg var där ja. Adressuppgifter?
Citera
2013-12-15, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Det var rödingar som hade kniv?

Tycker det är skit bra att du ger ditt fulla förtroende till nyheterna. Vissa var där, på plats, tänk på det.
Citera
2013-12-15, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av terreli
Ska nazistsvin gå runt med våld på våra gator? Fega jävlar, mitt i en stad. Gå till rosengård, jävla svin. Fega råttor, ska dem komma med knivar? Fram med nian och klipp svinen. Fyfan!

Vänta lite nu! Det här är ju precis vad AFA, RF och "antirasister" gör året runt. Vad är skillnaden?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av threesix
Emil Hagberg var där ja. Adressuppgifter?

Han kommer säkert att åka in snart.
Citera
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insdel
http://rssthlm.files.wordpress.com/2013/12/karrtorp5.jpg

VID THOR OCH ODEN TILL ATTACK MOT DESSA BESTAR!!!

https://www.flashback.org/sp45414805
Citera
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoConti
När SMR eller SvP demonstrerar är det uppumpade killar med rakade skallar som bär med sig sköldar. Det är ofta otroligt laddat och alla försöker komma åt varandra. Säg nu inte att demonstranterna vill ha lugn och ro, för de är exakt lika våldskåta som motdenonstranterna. Att dom får saker kastade på sig är såklart fel, de ska få ha sin demonstration, men det är som sagt upplagt för bråk. Dessutom brukar det inte bli några störta skador på någon sida.

Idag var det en familjetillställning. Det var den lilla förorten som samlade sina familjer och medborgare för att dom inte vill ha hakkors i sitt centrum. Visst var det mer radikala grupper där idag men det var inte deras demo, utan Kärrtorpsbornas. Allt var lugnt och städat.

Därför är detta värre. Du kommer att gå bananas över detta svaret. Men om man inte ser skillnaden mellan en demo av detta slaget och när SMR vandrar med sköldar så ger jag mig.

Och när Sverigedemokraternas arrangemang hundratals gånger drabbats av kastande av smällare, bengaler och flaskor? När vi aldrig får föra vår talan och väljare hindras ta del av vår information som dom har rätt till? Det sker varenda gång SD har demonstrationer och torgmöten också, det vet du. PÅ SD:s arrangemang är det också tjejer, äldre osv med. Och ingen vill ha smällare, bengaler och flaskor kastade på sig eller slåss.
Citera
Medlem
Ett gäng svartklädda vit-negrer bestämmer sig för a gorilla omkring.

Tummen upp!
Citera
2013-12-15, 19:25
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
http://rssthlm.files.wordpress.com/2013/12/karrtorp2.jpg

Stryk blev det.
Nån som har lust att svara på hur ni logiskt får ihop den här fredliga spädbarnsdemonstrationen med att svenskar har blivit knivskurna?
Citera
2013-12-15, 19:26
Medlem
Någon mer än mig som stör sig enormt på fettot längst fram som står och skrattar medans han blöder?
Får en känsla av att han känner sig så dum inombords att han "skämtar" bort smärtan med att stå och skratta? Och dessa gossar tycker invandrar kostar så jävla mycket, så dom gör ännu en skada på samhället som kommer kosta samhället ännu mer pengar. Smart!
Citera
2013-12-15, 19:27
Medlem
Folk här inne försvarar dagens inträffande. Man väljer att lägga skulden på invandringen, det är ju trotts allt det enklaste vi kan göra. Men snälla, sitt inte och försvara er, stå upp för er åsikt och gå till invandrartäta områden istället, låt dem höra er åsikt
Citera
Bannlyst
Många har gastat om att man attackerade pensionärer och barnfamiljer, ändå har inget foto eller filmklipp på något sådant presenterats vad jag tycker mig kunna se. Kan ni länka till ett sådant om det finns? Det borde ju ligga i ert intresse? Inte minst då folk var på plats med superkameror som kan fånga lite navelludd från 300 meters håll.

Vad jag förstår har Svenska Motståndsrörelsen aldrig någonsin gnällt på att någon stör eller angriper deras tillställningar. Om ni har belägg för motsatsen kan ni presentera även dessa.
Citera
Medlem
skelögds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Vart är bilderna på det stora antalet vänsterextremister som var på plats?

Ja just det ja, dom står inte för det dom gör.

Står för det dom gör? Skyddar barn och gamla tanter som demonstrerar mot att folk klottrar i närområdet. I vanliga fall har jag inte mycket till övers för folk RF/AFA men idag gjorde de bra ifrån sig. SMR skämde ut sig duktigt även om de bjöd på god underhållning. Jag uppmuntrar SMR att fortsätta med sin aktioner. Härlig lyteskomik som de står för! Fortsätt gärna klottra swastikor då jag tycker det är en vacker symbol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in