Citat:
Ursprungligen postat av L0daren
Det var iofs en klockren metafor, exakt vad är så fel med det?
Ja, det är en ganska fyndig metafor faktiskt, men i kontexten tycker iaf inte jag att den gjorde hans kritik speciellt mycket mer kontruktiv. Men vi får väl komma överrens om att inte vara överrens på den punkten.
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren
Är det då bättre att som moderator provcera genom att skriva "ryggdunkedunk" på slutet av ditt inlägg?
Tja, you tell me... det ena bröt mot reglerna och det andra gjorde det inte. Där har du en avgörande skillnad.
Vad är det som är så provocerande med att skriva *ryggdunkedunk*? Jag ser det som bra mycket mer provocerande att Cure hävdar att Fet-Evert "ryggdunkat" sig till att nån blir bannad. Det tar jag som en personlig förolämpning. Jag röstar inte ja i en varningspoll för att Fet-evert är en förträfflig kille som vill att jag ska göra det. Lite mer karaktär än så har jag faktiskt, det gäller för övrigt samtliga mods vad jag vet trots att så många gjort det till en sport att tvivla på just detta.
Och med tanke på att jag tog det som en personlig förolämpning så får du nog hålla med om att jag skrev mitt inlägg med viss stil trots att jag var röd i ansiktet vid tillfället. Jag skulle hellre velat skriva såväl argare saker som mer "provocerande" saker till Cure men eftersom alla verkar kräva att moderatorerna på detta forum ska bete sig som ett gäng dagisfröknar i ett stort kuddlandskap så lät jag bli.