Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2013-12-16, 16:14
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Du skulle ju vänligt kunna förklara att det blivit fel?

Antingen det eller bara vänta och se. Börjar någon telefonterrorisera dig så får du ta det då.

Edit:
Jag blev inte riktigt klok på ditt mailexempel. Står din exakta e-postadress tidigare i konversationen eller skiljer den sig? (T ex att din adress är hubbes@gmail.com att det i "historiken" står habbes@gmail.com)
Senast redigerad av Mr.Livingstone 2013-12-16 kl. 16:17.
Citera
2013-12-18, 20:16
Medlem
TMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durst
Idiot, jag skriver att min mailadress är länkat till mitt namn. GMAIL=Google+=Mitt namn etc.

Jag lever fortfarnade btw... Nojjar inte heller, räcker med ett par svar på fb så blir man luuuuuugn

Då fattas det bara att du heter Andersson i efternamn nu
Citera
2013-12-18, 22:01
Medlem
m0nkees avatar
Tanken att svara på mailet har inte slagit dig? Gör det och förklara att hon har skrivit till
fel person och hänvisa till hennes egen historik. Skriv sedan din mailadress efter så att hon
ser skillnaden.

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Livingstone

Jag blev inte riktigt klok på ditt mailexempel. Står din exakta e-postadress tidigare i konversationen eller skiljer den sig? (T ex att din adress är hubbes@gmail.com att det i "historiken" står habbes@gmail.com)

Så har jag förstått det. Ungefär som att jag skulle citera "Mr.Livinstone" i stället för dig. En helt
vanlig jävla felskrivning helt enkelt.
Citera
2013-12-19, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m0nkee
Tanken att svara på mailet har inte slagit dig? Gör det och förklara att hon har skrivit till
fel person och hänvisa till hennes egen historik. Skriv sedan din mailadress efter så att hon
ser skillnaden.

Så har jag förstått det. Ungefär som att jag skulle citera "Mr.Livinstone" i stället för dig. En helt
vanlig jävla felskrivning helt enkelt.
Tanken har såklart slagit mig, läst tråden?

Men om detta är ett knep att tjäna pengar på kanske det bara blir värre? Ponera att jag svarar att de skickat till fel person kanske de svarar att: "Jo, vi vet att det är du, du kan inte övertala oss hårdingar, du ska dö... om du inte betalar mig för sminket"..

En sak som slagit mig är att konversationen är med i mailet, det tyder ju på att han/hon måste ha tryckt "svara" i sitt mailprogram, och då behöver man inte skriva i en mail, alltså kan hon inte ha skrivit fel?
Ev. att hon inte använde svarfunktionen och kopierade deras konversation till ett nytt mail. Naae, jag litar på er som skriver att det är bluff. de vill att man ska svara. Hoppas på det
Citera
2013-12-19, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Livingstone
Du skulle ju vänligt kunna förklara att det blivit fel?

Antingen det eller bara vänta och se. Börjar någon telefonterrorisera dig så får du ta det då.

Edit:
Oj missade att svara dig.

Min mail står inte i konversationen, utan en väldigt lik. Exempel (igen): dursst@hotmail.com, durst@hotmail.com.

Ang att svara så läs det jag skrev innan De har heller inte ringt så det verkar vara ren bluff, jag hade ialf ringt direkt för att skrämma torsken för att ta betalt.

Jag är ändå sugen på att svara för att se vad de har för taktik, för att få betala. Antar att det handlar om cash..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in