Citat:
Ursprungligen postat av
Avalancheking
Det är väl snarare precis det han menade. Att ni tycker att klimatet är så hemskt att en admin måste legitimera era åsikter här.
Jag tycker att klimatet är helt okej, och naturligtvis har admin rätt att uttala sig på sitt eget forum, och lika självklart är det att det isf är det som gäller.
Er självrättfärdigande ilska är problemet, här, som överallt annars i samhället så finns det regler. Put up, or get out.
Citat:
Ursprungligen postat av
kallekallekalle
Admin ville ju ha de så. Vad jag tycker är ytterst relevant eftersom jag är en medlem på forumet som tycker att forumet tappat förtroendet.
Jag hoppas och uppmanar till ett sådant projekt, där någon skapar ett nytt flashback som inte lyder under svensk lag, och som inte säljer forumet till en hemlig ny ägare.
Nu ska vi inte ta i så vi spricker här. Både du och jag vet att du kommer att vara kvar här, av den enkla anledningen att det inte finns något annat forum någonstans som erbjuder ett så brett spektra av ämnen, och också ett så gott förhållningssätt till från normen avvikande uppfattningar.
Men visst, du är självklart välkommen att starta eget forum. Best of luck!
Problemet med ditt resonemang är bara att du inte är objektiv, och därför hade ditt forum blivit så inskränkt att du med största sannolikhet hade fått lägga ner den idén.