• 1
  • 2
2013-12-13, 01:17
Medlem
TheBITs avatar
Högst troligtvis skulle båda killarna och fler än 2 av tjejerna få ligga.

Allt beror på hur ful killen är, är det groteskt enormt, eller bara lätt oattraktiv?

Är han en kille som har 0 chans att få ligga annars lär han inte få ligga då heller.
Citera
2013-12-13, 01:22
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divison
Låt oss säga att ett antal frivilliga personer bosätter sig i ett hus tillsammans. Dom får inte gå ut ur huset eller ha någons om helst kontakt med omvärlden! Dom är helt isolerade! Ja, ni har hört om detta förut va?

Men i detta fall är det lite annorlunda. Deltagarna är inne i huset i hela 360 dagar och inga kameror finns i huset. Ingen kommer lämna huset under tidens gång, utan alla bor i huset i 360 dagar.

Deltagarna

10 stycken snygga tjejer i åldrarna 18-25 år.
1 styck snygg kille i runt 20 år.
1 styck ful kille runt 20 år.

Hur kommer detta att fortlöpa tror ni? Diskutera gärna vad som kommer hända!

1. Kommer den fula killen att få doppa?
2. Kommer den snygge killen få doppa flera tjejer under tiden i huset?
3. Kommer några av tjejerna bli lesbiska?

Först och främst:

Wtf? Nej, nej nej nej.

Jag vill se och förlja detta! Skall försöka svara på dina frågor.

1. Ja, självklart.
2. Kanske, men inte nödvändigtvis.
3. Jag tror inte att man "blir" lesbisk, det är något genetiskt, dvs du föds med eller utan det.
Citera
2013-12-13, 02:08
Medlem
Jag tror ärligt talat inte det skulle liggas så vansinnigt mycket alls, en del visst, men utan att ha några andra egenskaper än att vara snygg eller ful tror jag det skulle ske några slumpartade ströligg, några hade kanske ingått nån slags förhållande på 2 eller 3 och knullat desto mer och någon hade suttit i ett hörn och skurit sig i armarna för att få tiden att gå.

Det är mina spontana tankar iallafall.
Citera
2013-12-13, 09:54
Medlem
Raxzxs avatar
Jag orkar inte titta tillbaka men jag antar att du är samma "socialexperiment dude" som förra gången.

Återigen finns redan konceptet, det som skiljer är att det har filmats, samt att jag inte riktigt minns om det endast var "geeks" som tävlade om "beauties". Men jag vill minnas att jag har sett något avsnitt där det var "geeks" and "beasts" som tävlade om en eller flera "beauties".

Jag minns endast detta program då en "beast" i ett avsnitt bryter arm med en "geek" och det hela slutar med att det blir en bruten arm.
Tyvärr kunde jag inte hitta klippet.

http://en.wikipedia.org/wiki/Beauty_and_the_Geek

Sen har vi "The Bachelor" som inte innehåller en ful och en snygg, men det är en snygg som tävlar om ett flertal tjejer. Det finns även en omvänd version som heter "The bachelorette".
Inte riktigt vad du nämnde men snarlikt.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Bac...._TV_series%29

Ont: Du säger att det inte skulle finnas några kameror? Vem skulle påkosta ett sådant kalas för 12 personer ett helt år, låter inte helt gratis.

Eftersom man utan att filma det inte skulle gå i vinst av experimentet känns hela idén bristfällande.
Citera
2013-12-13, 11:28
Bannlyst
Tycker jävligt synd om båda killarna i detta experiment.
Citera
2013-12-13, 11:40
Bannlyst
Den snygge killen kommer ligga med de flesta tjejerna. Den fule killen kommer ta livet av sig.
Citera
2013-12-13, 11:47
Medlem
Katzyns avatar
Öhhh ja du man märker att det är ett manligt perspektiv i din trådstart.

Ja den fula killen hade säkerligen fått doppa. Om han ville. Det är dock möjligt, beroende på hans och tjejernas personlighet, att det hela hade blivit lite förnedrande. T.ex att någon tjej som var sugen hade knullat honom men spridit till andra att det var ett "mercyfuck" eller att han tydligt använts som ett substitut i brist på bättre. Dock skulle jag nog hellre säga oattraktiv kille än ful kille, för om tjejerna fick umgås med honom i 365 dagar utan andra knullalternativ hade en ful kille nog säkerligen blivit attraktiv med tiden om han hade en någorlunda personlighet.

Men det som framförallt hade hänt hade ju varit att det blivit blodbad mellan tjejerna. Utan vettiga aktiviteter, och utan nog med karlar att hålla dem sysselsatta, hade de ätit upp varandra. Och båda killarna hade nog fått se sig mer som spelbrickorna som tjejerna samvetslöst använt i sina egna maktkamper än som någon sorts alfahanar i ett knullparadis, är min starka misstanke.

Förutsatt att det bara valts ut 10 tjejer på basis att de var snygga, utan hänsyn till personlighet, skulle jag sätta mina pengar på att det skulle ligga döda kroppar i det där huset innan årets slut. Och jag hade INTE trott detsamma vid en jämn könsfördelning eller fler killar än tjejer.
Citera
2013-12-13, 12:04
Medlem
Får mig att tänka på Vault 69 från Fallouts universum.

http://fallout.wikia.com/wiki/Vault_69
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in