2013-12-12, 14:20
  #1
Medlem
En grej jag blir konfunderad över när de gäller eskorter och bokningar och jag tror jag överarbetar situationerna, det är nämligen så här, så fort jag kommer i kontakt med en eskort och anmäler mitt intresse och hon hör av sig med svar blir det så här.

Jag
- jag är trevlig
- jag förstår villkoren
- Jag presenterar lite om mig
- berättar att jag har för avsikt att träffa henne

Hon
- jag låter trevlig
- hon klargör reglerna och om inte vart dem finns att läsa
- hon tycker jag låter intressant och trevlig
- Hon kan tänka sig träffa mig, bara hör av mig när jag vet tid.

Hör jag av mig igen efter vecka - 10 dagar och ska boka tid blir det ungefär så.

- vem är du?
- vad vill du?
- jag vet inte
- hon blir osäker så att jag blir osäker
- det rinner ut i sanden

Jag kan inte säga direkt när jag kan komma, pga jobb. Först vill jag veta att jag får komma och ringer och hör mig för vilket är anledningen till samtal1. Samtal 2 är mer är för att boka och bekräfta.
Citera
2013-12-12, 14:27
  #2
Medlem
ManJuices avatar
De får ju 100-tals mail om dagen, så det är klart att hon glömmer bort "den där killen" som ville träffas för tio dagar sen.

De måste ju kunna prioritera också, och inte bara vänta på att du ska skicka det där mailet. Många gillar trots allt bara att chatta (läs slösa tid) med tjejerna och inget annat.

Om du refererar till ett mail eller citerar ditt tidigare mail så går det nog bättre.
Citera
2013-12-12, 14:29
  #3
Medlem
...Det kan inte vara lätt att vara glädjeflicka......
...Tror du hon sitter och väntar på "Den rätta"..Dvs du.....
Citera
2013-12-12, 19:12
  #4
Medlem
08.annas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstBerg
En grej jag blir konfunderad över när de gäller eskorter och bokningar och jag tror jag överarbetar situationerna, det är nämligen så här, så fort jag kommer i kontakt med en eskort och anmäler mitt intresse och hon hör av sig med svar blir det så här.

Jag
- jag är trevlig
- jag förstår villkoren
- Jag presenterar lite om mig
- berättar att jag har för avsikt att träffa henne

Hon
- jag låter trevlig
- hon klargör reglerna och om inte vart dem finns att läsa
- hon tycker jag låter intressant och trevlig
- Hon kan tänka sig träffa mig, bara hör av mig när jag vet tid.

Hör jag av mig igen efter vecka - 10 dagar och ska boka tid blir det ungefär så.

- vem är du?
- vad vill du?
- jag vet inte
- hon blir osäker så att jag blir osäker
- det rinner ut i sanden

Jag kan inte säga direkt när jag kan komma, pga jobb. Först vill jag veta att jag får komma och ringer och hör mig för vilket är anledningen till samtal1. Samtal 2 är mer är för att boka och bekräfta.


Du kan ju inte vänta en hel vecka och längre när du åter kontaktar henne. Vet du hur många vi "pratar" med på en vecka? Hade du ringt upp dagen efter eller max två dagar efter så kanske det hade fungerat bättre. Jag hoppas att du inte sa "Hej, det var jag som mailade för en vecka sedan"

Det finns tjejer som vill ha lång framförhållning men oftast fungerar det nog bäst en-tre dagar före träff. Om du nu måste planera långt i förväg så är det bra om du tar reda på hur hon vill ha det samt att du är tydlig med att ni har haft kontakt innan via mail. Risken är ju större att det inte blir av om det bokas för lång tid innan. (förhinder, hon glömmer bort bokningen, m.m)
Citera
2013-12-12, 19:55
  #5
Medlem
Landsknechts avatar
Vad spelar det för roll om hon inte minns ditt mail efter 7-10 dagar? Om du har fått ett gott intryck av henne, så är det väl bara att köra på ändå? Ring och säg att du vill boka en träff med henne och fråga när det funkar.
Citera
2014-01-02, 07:13
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 08.anna
Du kan ju inte vänta en hel vecka och längre när du åter kontaktar henne. Vet du hur många vi "pratar" med på en vecka? Hade du ringt upp dagen efter eller max två dagar efter så kanske det hade fungerat bättre. Jag hoppas att du inte sa "Hej, det var jag som mailade för en vecka sedan"

Det finns tjejer som vill ha lång framförhållning men oftast fungerar det nog bäst en-tre dagar före träff. Om du nu måste planera långt i förväg så är det bra om du tar reda på hur hon vill ha det samt att du är tydlig med att ni har haft kontakt innan via mail. Risken är ju större att det inte blir av om det bokas för lång tid innan. (förhinder, hon glömmer bort bokningen, m.m)

Jag förstår vad du menar 08.Anna. Men de är en sån gallring att nästintill omöjligt att jag funderar på att lägga ner, först ska jag skicka bild och liten presentation, sedan får man nummer att ringa för hon ska höra hur man låter och om man är trevlig för att man ska få boka.

När jag ringer för att boka så verkar allt vara glömt, va gör hon med presentationen och fotot? slänger hon bara det? samt sparar hon inte nummer så hon vet vem hon pratat med? ifall avbokning måste ske eller skiter man bara i det? Jag klargör ju att jag måste se hur jag ligger på för schema för att kunna boka.
__________________
Senast redigerad av ErnstBerg 2014-01-02 kl. 07:16.
Citera
2014-01-02, 11:10
  #7
Medlem
08.annas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstBerg
Jag förstår vad du menar 08.Anna. Men de är en sån gallring att nästintill omöjligt att jag funderar på att lägga ner, först ska jag skicka bild och liten presentation, sedan får man nummer att ringa för hon ska höra hur man låter och om man är trevlig för att man ska få boka.

När jag ringer för att boka så verkar allt vara glömt, va gör hon med presentationen och fotot? slänger hon bara det? samt sparar hon inte nummer så hon vet vem hon pratat med? ifall avbokning måste ske eller skiter man bara i det? Jag klargör ju att jag måste se hur jag ligger på för schema för att kunna boka.


Alla eskorter är inte krångliga. Inte alla kräver bild heller. När det gäller att spara telefonnummer så gör inte de flesta det. Jag brukar göra det tills efter träffen.

Jag tycker att du inte ska ge upp utan kontakta några fler tjejer som du tycker är intressanta. Lägg inte så mycket energi på det som uppenbarligen inte fungerar.
Citera
2014-01-02, 15:51
  #8
Medlem
Hej det är omöligt att kunna komma ihåg nån som ringt för 10 dagar sen, det är ju skillnad på återkommande kunder då vet man vilka dom är.
Jag för min del skulle aldrig kräva foto av nån kund, för vad ?

Tror man måste vara escort tjej för att fatta hur många sammtal, sms , mail mm man får i veckan.

Elena
Citera
2014-01-02, 16:08
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstBerg
En grej jag blir konfunderad över när de gäller eskorter och bokningar och jag tror jag överarbetar situationerna, det är nämligen så här, så fort jag kommer i kontakt med en eskort och anmäler mitt intresse och hon hör av sig med svar blir det så här.

Jag
- jag är trevlig
- jag förstår villkoren
- Jag presenterar lite om mig
- berättar att jag har för avsikt att träffa henne

Hon
- jag låter trevlig
- hon klargör reglerna och om inte vart dem finns att läsa
- hon tycker jag låter intressant och trevlig
- Hon kan tänka sig träffa mig, bara hör av mig när jag vet tid.

Hör jag av mig igen efter vecka - 10 dagar och ska boka tid blir det ungefär så.

- vem är du?
- vad vill du?
- jag vet inte
- hon blir osäker så att jag blir osäker
- det rinner ut i sanden

Jag kan inte säga direkt när jag kan komma, pga jobb. Först vill jag veta att jag får komma och ringer och hör mig för vilket är anledningen till samtal1. Samtal 2 är mer är för att boka och bekräfta.

Om du bara hade vetat hur det väller in mail.

Själv gör jag som så att jag lägger bara ner förstrött intresse innan jag träffat kunden första gången. Man hade blivit knäpp av alla mailrunkare annars.

Däremot när jag träffat en kund så får han min privatmail och är kung.
Citera
2014-01-29, 13:06
  #10
Medlem
Daffys avatar
Som många av de andra eskorterna säger så är det inget att ta illa vid sig. Vi får många samtal, sms, email varje dag och det är svårt att hålla reda på alla. Efter så många dagar...?? Ring upp henne igen och säg att du vill boka tid (inom 3 dagar tycker jag är rimligt för en kortare träff) gäller det övernattnig en heldag så kan man vara ute i god tid. Dvs det handlar om mycket pengar, då tar man oftast sig tid att spara den här kontakten så han inte försvinner
Citera
2014-02-03, 16:38
  #11
Medlem
Den problematiken har jag aldrig upplevt.

Jag tycker att bara man är trevlig och hyfsat välartikulerad så kommer folk ihåg en. Oavsett om det är en prostituerad eller någon random person man träffar på stan.

Sen är jag väl kanske någon sorts kuf som är svår att glömma, vad vet jag...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in