Citat:
Ursprungligen postat av
ErnstBerg
En grej jag blir konfunderad över när de gäller eskorter och bokningar och jag tror jag överarbetar situationerna, det är nämligen så här, så fort jag kommer i kontakt med en eskort och anmäler mitt intresse och hon hör av sig med svar blir det så här.
Jag
- jag är trevlig
- jag förstår villkoren
- Jag presenterar lite om mig
- berättar att jag har för avsikt att träffa henne
Hon
- jag låter trevlig
- hon klargör reglerna och om inte vart dem finns att läsa
- hon tycker jag låter intressant och trevlig
- Hon kan tänka sig träffa mig, bara hör av mig när jag vet tid.
Hör jag av mig igen efter vecka - 10 dagar och ska boka tid blir det ungefär så.
- vem är du?
- vad vill du?
- jag vet inte
- hon blir osäker så att jag blir osäker
- det rinner ut i sanden
Jag kan inte säga direkt när jag kan komma, pga jobb. Först vill jag veta att jag får komma och ringer och hör mig för vilket är anledningen till samtal1. Samtal 2 är mer är för att boka och bekräfta.
Du kan ju inte vänta en hel vecka och längre när du åter kontaktar henne. Vet du hur många vi "pratar" med på en vecka? Hade du ringt upp dagen efter eller max två dagar efter så kanske det hade fungerat bättre. Jag hoppas att du inte sa "Hej, det var jag som mailade för en vecka sedan"
Det finns tjejer som vill ha lång framförhållning men oftast fungerar det nog bäst en-tre dagar före träff. Om du nu måste planera långt i förväg så är det bra om du tar reda på hur hon vill ha det samt att du är tydlig med att ni har haft kontakt innan via mail. Risken är ju större att det inte blir av om det bokas för lång tid innan. (förhinder, hon glömmer bort bokningen, m.m)