• 1
  • 2
2013-12-12, 03:17
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colabulle
Eller hur fattar int ehur man orkar 1-4 gng om DAGEN! snacka om att f skavsr p kuken.
Fr mig r det det omvnda, fattar inte hur man kan runka bara ngra gnger i mnaden. Gr man inte omkring och r alldeles fr kt och knner sig sprngfylld? Sjlv knner jag att det r alldeles fr lnge om det har gtt en hel dag utan runk
Citera
2013-12-12, 06:41
Medlem
kllonkas avatar
Hller med minst 3 gnger per dag skulle jag sga
Citera
2013-12-12, 06:58
Medlem
dom som nu runkar ngra gnger i mnaden mste ha en fruktansvrt lg sexdrift vilket tyder p lg testosteron halt. o dra nu ingen parodi om att ni knullar 9 gnger per dag istllet.
har nyligen avslutat ett frhllande som var vldigt sexuellt aktivt. vi hade sex i stort sett varje dag och dom frsta veckorna vi brjade trffas hade vi sex flera gnger per dag. hur som helst som svar p din frga s runkade jag lika frbannat varje dag d vi inte trffades. har o andra siden en ganska hg sex drift. nu d mitt frhllande avslutades fr ungefr en vecka sen och jag inte knner fr att brja trffa nya n s blir det 1-3 ggr per dag. sen nr jag blir sexuellt aktiv igen blir det nog fortfarande varje dag d jag inte haft sex eller mjligtvis dom dagarna ocks.
Citera
2013-12-12, 07:25
Medlem
1-2 gnger om dagen, fast p helger kan det bli fler
Citera
2013-12-12, 10:32
Medlem
1-3 ggr per dag. Mitt rekord r 5 gnger p en dag. Om jag vet med mig att det kan bli dejt mot kvllen brukar jag frska lta bli att runka. Men det r verkligen inte ltt!
Citera
2013-12-12, 10:36
Medlem
farbrorankas avatar
Brukar hissa skinn runt 2-3 ggr per dag, rekordet r 13 men d kom det typ bara rk sista gngen.
Citera
2013-12-12, 11:40
Medlem
Jag runkar varje dag. Men inte mig sjlv fr jag r tjej. Runkar suger och knullar dagligen med lite olika killar. Har ox tjejsex d och d
Citera
2013-12-12, 11:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snygg
(FB) Hur ofta runkar ni?
(FB) Hur ofta runkar ni?
(FB) Hur ofta runkar ni?
(FB) Hur ofta runkar/onanerar ni?

Wannabe-moderator!
Citera
2013-12-12, 13:32
Medlem
Jag kan efter att jag knullat och tjejen inte orkar mer g in p toa och dra en runk direkt efter Men jag r jkligt kt av mig
Citera
2013-12-12, 20:05
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbroranka
Brukar hissa skinn runt 2-3 ggr per dag, rekordet r 13 men d kom det typ bara rk sista gngen.

Nstan samma fr mig. Det varierar. Inte fr att ngon bryr sig men fr 7 r sedan var jag en riktig ktbock en dag och d (eftersom jag var sjuk och uttrkad) runkade jag ca 16 gnger p en dag. . Jag behver verkligen kvinnligt sllskap...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in