• 1
  • 2
2013-12-11, 23:45
Medlem
Körde på grov hela sommaren, har väll snusat i 1.5år eller så, tycker den är god fram till en viss grad där den gör mig illamående och fick en skum hosta, kör för det mesta på ettan portion / lös eller probe lös. Båda har mer tobakssmak som grov, och är jävligt goda.
Citera
2013-12-12, 10:25
Medlem
Nidexs avatar
Fan va fjolligt att tvinga i sig något man inte gillar, försöker du joina coolagänget eller? Sluta med skiten.
Citera
2013-12-12, 13:22
Medlem
ImNotifyBros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nidex
Fan va fjolligt att tvinga i sig något man inte gillar, försöker du joina coolagänget eller? Sluta med skiten.
Tvingar I mig det för att gillar det samt jag inte gillar det.
Citera
2013-12-12, 13:33
Medlem
Fruktimulens avatar
Du verkar inte vara en helt vettig människa men...

Kanske börja med Catch? Något annat smaksatt snus?
Citera
2013-12-12, 15:59
Medlem
Om du mår illa av snusen kör kaliber vit/kaliber extra tobak! Väldigt bra budgetsnus. Sparar på både plånbok och har bra smak, väldigt milda iaf vit.
Senast redigerad av Mul3s 2013-12-12 kl. 16:01.
Citera
2013-12-12, 19:30
Medlem
Mr.Nesss avatar
Jag kan precis som personen ovan rekommendera Kaliber, speciellt Vit Special
Som nybörjare i snusträsket så finner jag det snuset gott och prisvärt (20 kr på City Gross).
Kan också rekommendera vanlig Kaliber men tycker att den rinner mer och smaken försvinner snabbare.
Citera
2014-01-10, 20:59
Medlem
Cornholio.s avatar
Snus är lite som kaffe och brännvin, man lär sig att uppskatta smaken ju mer man brukar det och ju äldre man blir!
Citera
2014-01-13, 19:34
Medlem
Nisseihangens avatar
[quote=ImNotifyBro|46542982]Nu har jag lite frågor för er som snusar.

Är det normalt att snus smakar bajs i början?

Jag vet inte om jag skulle gå så långt att likna det vid bajs, men visst tar det ett tag att vänja sig vid smaken. Lite som öl, vin eller valfri sprit.

När slutar halsbrännan?

Själv hade jag ingen halsbränna när jag började snusa, ett tipps kan vara att börja med att snusa white.

Hur och när slutar nikotinkickarna?

Efter några månader övergår de mer intensiva kickarna till en mjukare känsla av välbehag, något som jag personligen föredrar mer än de intensiva nikotinkickarna.

Snus är en vän för livet, kul att du funnit din nya livskamrat!
Citera
2014-01-14, 16:22
Medlem
3487s avatar
Varför fortsätter du snusa om du inte ens tycker att det är gott? Du kan pröva något fjollsnus med mintsmak om du tycker att vanligt snus är äckligt.
Citera
2014-01-14, 16:32
Medlem
DennisReynoldss avatar
Får man fråga hur gammal du är TS? Låter helt absurt att börja snusa när du inte tycker om det. Tro mig, det kommer en dag i ditt liv där du önskar att du kunnat lagt de pengarna på bättre saker.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in