2015-12-26, 14:56
Medlem
Intressant info frn PingPongZong. Jag klarar inte av mnniskorna p Kolo, och nu frstr jag varfr. King Grub verkar ju lida av nt slags bekrftelsebehov, och alla kids verkar dyrka honom. Han postar studie efter studie, fast urvalet r inte helt opartiskt. Det framgr klart och tydligt att han r pro-vegan, skitnojig fr alla charkvaror (E250 r faarligt..) men samtidigt lskar han alla typer av sockrade mjlprodukter, fr inte ihop det dr. Han verkar mest sitta och spela WoW, och framhver grna det och skryter nr hans guild ddat en ny boss. Steroid heter tydligen hans WoW-gubbe, go figure...
Morty heter en annan lirare p forumet som r die-hard vegan och snudd p fanatisk. Han missar aldrig ett tillflle att trasha ktttare och verkar njuta av att predika sitt veganevangelium. En sn dr man inte tl alls.
Citera
2016-01-03, 21:55
Medlem
King Grubs avatar
Haha, vilken samling amatrpsykologer.

Citat:
Det framgr klart och tydligt att han r pro-vegan

Wut?!?!?
Citera
2016-01-04, 01:30
Bannlyst
Ett dagisforum som stnger av alla som r politiskt inkorrekta, opponerar sig mot folk som dopar sig eller har lite attityd. Maken p ett mer perverst ryggdunkarforum fr man leta efter.
Citera
2016-10-30, 17:22
Medlem
upperkatts avatar
Framfrallt r det synd att pezrulezhaakons (detalj-)kunskap inte uppskattas p samma vis som hr. Visst, han kan f kritik hr ocks, men d r det oftast kritik frn i vrigt orimliga anvndare. P Kolozzeum kan i vrigt rimliga anvndare ge honom (obefogad) kritik, vilket allt r synd.
Citera
2016-10-31, 04:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimmyMcgill
Ett dagisforum som stnger av alla som r politiskt inkorrekta, opponerar sig mot folk som dopar sig eller har lite attityd. Maken p ett mer perverst ryggdunkarforum fr man leta efter.

Du behver ju inte leta speciellt mycket!

(FB) Avstngningar och bannlysningar
Citera
2017-08-28, 01:55
Bannlyst
Gruben har gtt och blivit konspiratorisk p ldre dar.
Hehe.

Rejl bantning av medlemmar ocks, knns som att de flesta har trttnat, vilket vl tyvrr r som trningsforum i allmnhet. Mesta r p Youtube nufrtiden och de flesta inser hur korrupt branschen r.
Citera
2017-09-01, 21:38
Bannlyst
King Grub r verkligen autistisk i hg grad.

Trollade deras forum ett antal dagar och denna King Grub sitter och gr vad han alltid har gjort, han postar studier sedan nr han fr frgor av fansen s orkar han inte ens frklara vad studien handlar om, ofta r det fr att han inte ens frstr studien sjlv.
Bara p Kolozzeum bara p kolozzeum, ofta r det tramsstudier han postar ocks.

Sedan r hans mindervrdeskomplex lite vl ptagligt, nufrtiden brjar han bli gammal och nu r det bjlighet han skryter om, innan var det att han sov 4h och att han trnar 30h i veckan.

Och s r hans autistiska fanatism extremt enerverande, allt eller inget, kan bara tnka mig hur den kognitiva dissonansen i hans huvud mste vara, fr beroende p vad hans senaste studie sger s ndrar han sig. Innan var han helt emot tillskott, aldrig, never ever.
Nu r han fr det.

Nu r det staten som vill frgifta honom med plaster s drfr skulle han aldrig kunnat tnkt sig ha ETT ENDA freml av plast hemma.

Pissforum med pissigt innehll, visst det spammas studier av King Grub men det sker aldrig ngon verklig diskussion om vad diverse studier faktiskt sger.

Autism p hg niv.

Sen resterande forum r ju PK och anti-doping, fast att alla dopar.

Hej h leverpastej
Citera
2017-09-09, 07:18
Medlem
Skorpion76s avatar
Jag har varit medlem dr, men blev avstngd igr och nu r inte jag vlkommen tillbaka dit mer. et r synd eftersom jag har tyckt bttre om det forumet och ftt ett bttre bemtande dr n jag har ftt hr.
Citera
2017-09-13, 07:01
Medlem
Skorpion76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimmyMcgill
Huruvida det r ett dagisforum eller inte r svrt fr mig att svara p, men helt klart tycker de illa om dem som r politiskt inkorrkta. Jag stllde en frga om mrk hudfrg och det var anledningen till att jag blev avstngd
Citera
2023-08-11, 16:50
Medlem
Fet bump.

Misstnker att kolozzeum r nere fr gott nu.

Vad tror ni?
Citera
2023-08-11, 17:05
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Fet bump.

Misstnker att kolozzeum r nere fr gott nu.

Vad tror ni?

Ja. Synd, jag r/var aktiv dr.
Citera
2023-08-11, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Epimanes
Ja. Synd, jag r/var aktiv dr.

Trs man frga vad ditt nick var? PM:a annars om du vill
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera