• 2
  • 3
2005-07-19, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onerr
Han har blandat ihop dig med en annan snubbe från psykiatri forumet som hade fru och barn.

Jo, jag förstod det.
Citera
2005-07-19, 15:46
Bannlyst
haha oj då
jag måste ha läst den tråden som nån länka förut, och trott att det var denna,

men då förstår jag, har du inga anhöriga som skulle sakna dej så är det lungt för mig om du lämnar "allt",,,
men har du anhöriga så tycker jag att du borde tänka en gång till för deras skull,, jag skulle inte palla om nån anhörig till mig lämnade allt,, skulle må så dåligt

så tänk en gång till
Citera
2005-07-19, 17:01
Moderator
tobess avatar
Mitt råd är att istället för att känna självömkan så ta tag i ditt liv och gör något av det som du trivs med.

Klipp dig och skaffa ett jobb, något som sagts många gånger genom tidens lopp, och stämmer än i dag

Även om det kan anses grymt att säga så, så är det en bra bit på vägen. Att sitta hemma hela dagarna och tycka synd om sig själv leder ingenstans..
Citera
2005-07-19, 17:05
Medlem
När jag tänkte ta livet av mig så tänkte jag döda en del andra samtidigt. Det var ju ändå deras fel att jag mådde dåligt. Men medan jag letade efter möjligheter att kunna döda alla innan jag åkte fast så började jag må bättre. Det slutade med att jag inte dödade någon, och idag känns det väl hyfsat bra att jag inte gjorde slag i saken. Inte för svinens skull, men väl för min egen.
Om du nu skall ta livet av dig kan du väl fimpa något as så världen blir en bättre plats att leva på?

Fast jag tycker iofs att du inte skall ta livet av dig öht. Vad är det som säger att det skulle vara så mycket bättre på andra sidan?
Citera
2005-08-11, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av remoterodge
Vad är det bästa att ta för att somna in?
Är inte direkt den dramatiske typen som kastar mig från en bro eller så. Utan vill soft bara somna in.

VA stark och istället för att "somna in" så går du och köper Hasch/Maja och röker en fet jolle så kommer du nog på bättre tankar..
Citera
2005-08-11, 09:47
Medlem
Cykeltratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davidz
VA stark och istället för att "somna in" så går du och köper Hasch/Maja och röker en fet jolle så kommer du nog på bättre tankar..

jaa eller försök få tag på rena mdma kristaller...
dom använder ju det i psykoterapin mot dom som kommer hem från irak kriget just nu, som har sett och upplevt helvetet... så det funkar nog på dig med.

var stark
Citera
2005-08-11, 19:21
Medlem
Om man inte är beredd att hoppa från en bro för att ta livet av sig vill man nog egentligen fortsätta leva. (Om det inte är av omtanke för de som får rensa upp...)

Efter mitt misslyckade självmordsförsök var jag jävligt lättad. Min tanke blev: O jävlar, det är nog meningen att jag ska leva ändå
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in