2013-12-09, 07:59
Medlem
http://helahalsingland.se/soderhamn/...-skottlossning
Citera
2013-12-09, 08:57
Medlem
Scires avatar
..eller så vill han inte säga vem det var som sköt honom.
Citera
2013-12-09, 09:45
Medlem
baron-brazils avatar
Nej det finns ingen sjukvård i Söderhamn.
Polis finns det väl men man delar 1 bil på både Söderhamn & Bollnäs under vardagar (3mil) undantag på fredagar.

Söderhamn har spårat ur helt & håller de senaste 10 åren.
Arbetslösheten är en av de högsta i landet sedan LM Eriksson & Flyget F15 la ner.
Fåtalet ungdomar som väljer att stanna kvar jobbar antingen på McDonalds vid E4 eller
TelePerformance som för övrigt varslar hälften av sina anställda.

Drogproblemen är extremt höga, kriminaliteten hög & massinvandringen enorm.
1+1 = Katastrof.
Citera
2013-12-09, 11:31
Medlem
http://helahalsingland.se/soderhamn/...r-inte-hittats
Citera
2013-12-09, 12:14
Medlem
Det första som slår mig är inte svartsjukedrama faktiskt, varför vill en sikta mot underlivet? Antingen är personen som sköt störd, eller siktat konstigt. Det tredje kan vara att mannen varit väldigt dum med personen och denne ville hämnas, för övergrepp eller så.
Citera
2013-12-09, 13:50
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Hur är offrets tillstånd?
Knappast någon som skjutit BO på måfå . Skulle tro denna om han är så pass klar i knoppen och kunnat förhöras
Men ändå inte kunnat uppge något om GM. Helt enkelt kniper käft kanske i rädsla eller skydda något bla bla.
Vore även intressant och veta motivbild och så vidare . Jaja hoppas det klaras upp inom kort .
Citera
2013-12-09, 15:49
Medlem
knug87s avatar
Jag känner inte personerna skrivna på "huset" ifråga så klampar jag någon på fötterna så ber jag om ursäkt!

Huset är iallafall känd som knarkarhus, om personerna skrivna på huset sysslar med det vet jag inte men det bör ju knappast vara orimligt, om de inte äger det och hyr ut det dvs.

Det finns bara ett hus i området där det skall ha skett så bör inte kunna vara något annat det gäller!

Om det inte är en "freak accident" så är nog inte svartsjukedrama blandat med diverse droger en helt orimlig gissning

Skjuten i ballen känns ju aningen medvetet, om det inte var en hagelbrakare på ett bord i passande höjd som råkade brinna av

Baserat på min egen åsikt så har dessa inte varit vare sig otrevliga eller kriminella utåt sett, men vad folk gör i smyg vet man ju sällan om. Har inte varit några problem på områdena runt i kring och det ligger vid en bra del av staden

Hur som så önskar jag inte någon detta öde, knark inblandat eller ej!

Hoppas mannen ifråga kryar på sig och att det inte är extrem skada skedd även om det nu verkar gått käpprätt åt helvete
Citera
2013-12-09, 18:28
Medlem
Förutom penis och testiklar så finns tarmar, urinblåsa och flera större blodådror i den delen av kroppen. En kula där kan orsaka svår och plågsam skada med mycket smärta och lidande innan man antingen lyckas läka skadan eller avlider.

Som redan sagts så finns det gott om vettvillingar i Söderhamn just nu. Polisen har svårt att räcka till, det är gott om knark och en hel del annan kriminalitet.
Citera
2013-12-09, 18:51
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Hörde att de sagt på Lokalnyheterna att händelsen rubricerades som grov misshandel . Låter väldigt märkligt i mina öron i så fall .
Citera
2013-12-09, 19:48
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Hörde att de sagt på Lokalnyheterna att händelsen rubricerades som grov misshandel . Låter väldigt märkligt i mina öron i så fall .

Vad menar du det skulle rubriceras som då? Mordførsøk är några decimeter uppåt.
Citera
2013-12-09, 21:13
Medlem
Dollmens avatar
Rån. Har tydligen varit andra rån också i trakterna(av privatpersoner). Rysskamaffian?? Personen har arbetat ihop sina pengar.
Citera
2013-12-10, 04:20
Medlem
Fudge0wns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Vad menar du det skulle rubriceras som då? Mordførsøk är några decimeter uppåt.

Men..men... han sköt ju på dolmen Och skinkan Jag menar, kan man ens sitta eller ligga ner på magen efter ett sånt nådaskott? Finns det nån förteelse som är värre än grov misshandel, men lägre än mordförsök? Finns det en egen kategori för det här? Helgerån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in