2013-12-07, 21:33
Bannlyst
Hej!

Det är så att jag har ett KK. Jag är kille hon tjej. Vi brukar ses nästan varje dag och sexa till det. Oftast är det vanligt sex med olika ställning, slick, smek och sug... Ja ni vet.

Brukar låta henne komma ett par gånger innan jag kommer. Jag brukar oftast spruta på magen eller i handen osv. Ibland låter hon mig spruta i henne när hon har dagen efter piller tillhanda men det sker inte så ofta.

Nu till problemet. Jag vill inte komma direkt efter hon kommer. Jag vill att hon ska ta hand om mig som en pojke(låter kanske sjukt). Jag vill att hon runkar och slickar mig lite försiktigt. Jag vill att hon stannar kvar och lagar mat. Medan vi är nakna och kåta. Jag vill inte komma under denna tiden utan jag vill att hon teasar mig och behandlar mig mjukt och snällt. Detta kan låta konstigt men jag går igång på det. När jag väl ska komma ska det vara förberett. T ex ska jag stå på alla fyra medan hon "mjölkar mig". Jag vill att detta ska hålla på i flera timmar. Gärna hela natten.

En annan sak i min "fantasi" är att jag vill slå henne också. Typ örfilar. Dra henne i håret. Putta omkull henne. Allt detta när vi är nakna och exponerade inför varandra. Jag vill ha förlåtelse efteråt. Jag vill visa ånger och lägga mig i sängen och hon ska komma och krama mig och fortsätta smeka mig och slicka, suga på ollonet. Detta repeteras och vi ska ha bråk. Äta middag och agera som om vi hade ett stormigt förhållande.

Jag tog upp detta en gång och hon gick med på att prova. Vi gjorde allt. Men sen kom vi till våldsdelen. Jag var så kåt då att jag inte visste vad jag skulle ta mig till. Jag örfilade henne och slängde ner henne på golvet. Hon började gråta och låg kvar. Jag visste inte vad jag skulle göra. Det var ju jag som skulle känna ånger och få förlåtelse. Det slutade med att jag runkade på plats och sprutade ner henne när hon låg där med ångest. Hon reste sig sen upp och tittade med stora ögon på mig och plockade senare ihop sina saker och stack därifrån.

Nu i efterhand mår jag dåligt över mina handlingar. Jag vill säga förlåt med hon vägrar prata med mig. Jag vill så gärna ha det som vi hade förut. Allt var så bra och oskuldsfullt. Jag var bara tvungen att leva ut det. Hon var ju med på det.

Snälla. Vad kan jag göra? Hur ska jag få henne tillbaka? Ska jag gå hem till henne med blommor och försöka be om ursäkt? Eller ska jag strunta i det och spela obrydd i hopp om att hon ska komma tillbaka?

Snälla Flashback, hjälp mig...

/Fjord
Citera
2013-12-07, 21:38
Medlem
Fleptuts avatar
Är tyvärr ett tåg som gått,

hitta en ny kk.

/Flep
Citera
2013-12-07, 21:39
Medlem
HBOLLs avatar
En annan sak i min "fantasi" är att jag vill slå henne också. Typ örfilar. Dra henne i håret. Putta omkull henne. Allt detta när vi är nakna och exponerade inför varandra. Jag vill ha förlåtelse efteråt. Jag vill visa ånger och lägga mig i sängen och hon ska komma och krama mig och fortsätta smeka mig och slicka, suga på ollonet.

Har fjord stryparen pratat med psykolog ?
Citera
2013-12-07, 21:39
Medlem
Bästa vore nog om du sökte hjälp och lämnade henne ifred.
Citera
2013-12-07, 21:59
Medlem
Allvaters avatar
som tidigare sagt har nog tåget gott. Du sa inte till henne att du tänkte slappa henne hårt o kasta henne på golvet innan eller ?
Citera
2013-12-07, 21:59
Medlem
Zidonias avatar
Fy Fan... Du är ju sjuk. Hoppas hon anmäler dig för misshandel.
Citera
2013-12-07, 22:00
Medlem
Du får nog ta till olagliga metoder för ditt önskemål. "Mjölka mig annars skjuter jag!".
Citera
2013-12-07, 22:03
Medlem
Katzyns avatar
Tja, ni skulle ju ha bestämt ett stoppord så att det kunde blivit uppenbart för er båda att hon inte var med på det längre.

Men uppenbarligen skulle du ju ha slutat när hon låg och grät...

Det är väl bara att be om ursäkt och säga att du vet att det gick fel och se om det går att laga.
Citera
2013-12-07, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Tja, ni skulle ju ha bestämt ett stoppord så att det kunde blivit uppenbart för er båda att hon inte var med på det längre.

flüggåǝnk∂€čhiœβøl∫ên

Nej, men allvarligt. TS, du skulle ha slutat när hon började gråta. Du skulle ha bett om ursäkt direkt och sagt att du inte menade att vara för hårdhänt.
Citera
2013-12-07, 22:50
Medlem
Du är så jävla sjuk, du behöver nog HJÄLP!!!!
Citera
2013-12-07, 23:54
Medlem
Det var det sjukaste jag någonsin läst,du behöver professionell hjälp snarast innan det blir försent...
Citera
2013-12-08, 00:00
Medlem
Äh, det är inte det minsta sjukt. Du har en lite dominant och sadistisk läggning. Det finns det många som har. Dessutom finns det en massa tjejer/kvinnor som har en undergiven läggning som blir genomblöta av det du beskriver. Se till att hitta en sådan istället så du får leva ut de sidorna med.

Med ex-kk:n får du försöka lösa det så snyggt det går. Det kanske inte går att få ordning på det hela, men se till att i alla fall prata med henne och förklara det hela så det inte slutar med en polisanmälan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in