2013-12-05, 22:09
Medlem
Zloths avatar
https://twitter.com/inkonsekvenshen/status/408586281271459840/photo/1/large

https://twitter.com/atladottir

Ännu en gång visar dessa "anti-rasister" vad dom går för.

Helt otroligt att inte fler reagerar över detta. Hon är ändå en "hyfsat" känd journalist samt redaktör på politism.se

Men jag antar att det är helt okej att hata oss farliga, hemska och fruktansvärda vita män.
Senast redigerad av Zloth 2013-12-05 kl. 22:12.
Citera
2013-12-05, 22:29
Medlem
TexasTigers avatar
"Timbuktu rörde både sig själv och oss till tårar med sitt antirasistiska budskap."

http://www.politism.se/story/niklas-svenssons-logik/#post-7797

Hashtaggad under #antirasism.

Sedan skriver hon att hon hatar den vite mannen. Solklar rasism.

Kommer hon bli avstängd ifrån Politism.se för sitt rasistiska twitterinlägg tror ni?
Citera
2013-12-05, 22:37
Medlem
Milo.Minderbenders avatar
Såna här hen ska hyllas, retweetas, översättas och lyftas fram. Världen är större än Sverige och det behöver komma till övriga världens kännedom att vita män är hatade i norden.
Citera
2013-12-05, 22:43
Medlem
Dezhs avatar
hon är väl själv vit och man? löjligt att det hyllas så klart men personligen hade jag inte tagit åt mig om hatet var riktat mot "min" grupp...
Citera
2013-12-05, 22:47
Avslutad
Jag tycker det är rätt kul skrivet. Gillar f.ö. Nöjesguiden.

Annars så är det bara de rediga 40-50-talist herrarna som kan tala till rätta sådana här kvinnliga hjärnsläpp.
Citera
2013-12-05, 22:48
Medlem
Hyfundans avatar
Det var minsann ett långfinger åt det LO-kollektiv som finansierar hennes redaktörstjänst
Citera
Medlem
Skaldens avatar
Jag hatar henne också, så vad hon tycker spelar väl ingen roll. Det är dock lite konstigt att folk accepterar sådant där betéende.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Jag tycker det är rätt kul skrivet. Gillar f.ö. Nöjesguiden.

Annars så är det bara de rediga 40-50-talist herrarna som kan tala till rätta sådana här kvinnliga hjärnsläpp.

Ja, i det har du rätt... Med Horace Engdahl dör det gamla Europa en sista gång...
Citera
2013-12-05, 22:50
Medlem
Bultmans avatar
Äsch det där är väl inget att bry sig om. Hon är bara en person som tröttnat på att vara nästan helt okänd och tar till ett sådant grepp bara för att försöka få uppmärksamhet genom att tro att hon kan provocera. Det där med att hon hatar vita män är säkert bara rent trams, jag är helt övertygad om att hon bor i ett bostadsområde där det bara bor vita och att hon bara haft vita pojkvänner.
Citera
2013-12-05, 22:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av denskumme
Ja, i det har du rätt... Med Horace Engdahl dör det gamla Europa en sista gång...

Jag gillar det gamla Europa. Det nya Europa är styrt och bebott av deprimerade karbonkopior till människor.
Citera
2013-12-05, 22:52
Medlem
Hyfundans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bultman
Äsch det där är väl inget att bry sig om. Hon är bara en person som tröttnat på att vara nästan helt okänd och tar till ett sådant grepp bara för att försöka få uppmärksamhet genom att tro att hon kan provocera. Det där med att hon hatar vita män är säkert bara rent trams, jag är helt övertygad om att hon bor i ett bostadsområde där det bara bor vita och att hon bara haft vita pojkvänner.

Pjovoseeeeeja. Få tje arga mejl fjån näthaaaataje, skjiva "kjänkta vita män" i en kjööööönika.
Citera
2013-12-05, 22:52
Medlem
trickydicks avatar
Att twittra "jag hatar svartingar" = Åtal för Hets Mot Folkgrupp

Hatar hon sin egen pappa tro?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto