Hallå alla,
Jag beställde kläder från Nelly den 22 november och den 26 november fick jag ett mail ifrån dom där det stod "Din order behandlas på vårt lager och kommer att levereras till dig inom kort." Har fortfarande inte fått något paket än...
När jag spårar paketet står det "Beräknad leverans:
Till:21216
Tidigast 27 nov
26 nov kl 04:50
Edi-kund Varubrev, EDI-info från kund"
På deras hemsida står det att Posten haft driftstörningar mellan denna period och därför kan leveranser bli försenad men nu borde paketet kommit!
Jag har inte fått någon information att det skulle ha skickats tillbaka till Nelly och Nelly kan inte göra något. Enligt Nelly bör paketet skickas till min folkboföringsadress pga mitt valda betalningssätt och jag har även eftersändning eftersom jag nyss flyttat till Malmö.
Kan tillägga att min adress blev fel när jag la beställningen.. Adressen är min gamla i en annan ort men postnumret är rätt i min nuvarande stad där jag är folkboförd.
Har även mailat posten och berättat att mitt paket inte kommit fram.
Vad tror ni? Kan mitt paket komma fram eller är det hopplöst att hoppas på det? Kan jag gå till mitt postombud med kolli-nr + legg och fråga ifall dom fått in det även om jag inte fått SMS avi eller inte står något i spårningen att det kommit fram..