2013-12-04, 23:10
Medlem
hejsan går det att spärra sin bankdosa så att man kan fortfarande betaal räkningar men inte kunna betala med den till spelbolag då jag spelar för mycket?
Citera
2013-12-04, 23:11
Medlem
EckiEckis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ResmaN
hejsan går det att spärra sin bankdosa så att man kan fortfarande betaal räkningar men inte kunna betala med den till spelbolag då jag spelar för mycket?

Nej.
Citera
2013-12-04, 23:24
Medlem
Husskuluss avatar
Behöver du använda dosan för att göra insättnigar på spelsidor?

Jag råkade spärra min bankdosa för ett par år sedan men kan fortfarande spelmissbruka varje månad.

Autogiro är bra grejer
Citera
2013-12-04, 23:25
Medlem
Citat:
Ring din banks supportmänniskor. De brukar vara mycket hjälpsamma. Det kanske går att blockera vissa betalningsmottagare, vem vet. Lycka till!
Citera
2013-12-05, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putsch
Ring din banks supportmänniskor. De brukar vara mycket hjälpsamma. Det kanske går att blockera vissa betalningsmottagare, vem vet. Lycka till!

^ Detta eller så hör du av dig till de spelbolag du brukar regelbundet att stänga ner dina konton för en bestämd tid eller helt enkelt för gott. De flesta spelbolag är mänskliga och hjälper de spelmissbrukare som faktiskt behöver deras hjälp.

Mvh
Citera
2013-12-05, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RealEstateBroker
^ Detta eller så hör du av dig till de spelbolag du brukar regelbundet att stänga ner dina konton för en bestämd tid eller helt enkelt för gott. De flesta spelbolag är mänskliga och hjälper de spelmissbrukare som faktiskt behöver deras hjälp.

Mvh

Har gjort detta och ändå kunnat göra nya användare även om jag har spärrat med mitt namn o allt tyvärr:/.
Citera
2013-12-05, 00:34
Medlem
Citat:
Har gjort detta och ändå kunnat göra nya användare även om jag har spärrat med mitt namn o allt tyvärr:/.
Det finns en stödlinje för spelberoende. Ta kontakt med dem också. Kolla här! Jag googlade på "spelberoende" och fick upp det här också. Det är ju jättetråkigt om du skulle få ekonomin förstörd bara för att du har ett spelberoende. Hoppas att det ordnar upp sig.

Jag tror att vem som helst kan trilla dit på nåt sånt här. Dem kände radioreportern Vladislav Savic gjorde det. Spelandet blir som heroin för många.
Senast redigerad av Putsch 2013-12-05 kl. 00:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in