Citat:
Ursprungligen postat av
CrazyAssFuck
Häromdagen när jag satt mitt i ett viktigt telefonsamtal med en myndighet så bröts samtalet plötsligt och det gick inte att koppla ett nytt samtal. Eller ja, samtalet kopplades, men personen kunde inte höra mig. Kollade då på reklamsnuttarna och det fungerade att ringa normalt igen efteråt.
Men det kan säkert bara varit lite strul med nätet eller nått då.

Du ska inte vara tvungen att se reklam så snabbt du ska kopplas upp till nätet, nej. Det var säkert något strul med täckningen.
Citat:
Ursprungligen postat av
siljaeuropa94
Hur lång inaktivitet medför avaktivering? Använder det bara då och då hittills(dock minst några dagar/helger varje månad)
Om man beställt ett SIM-kort och får hem det så gäller det att man aktiverar det inom 6 månader, annars förblir det oaktivt. Vill man aktivera det efter en 6 månads period får man kontakta kundtjänst.
Om du har aktiverat ditt SIM-kort, men inte använder det aktivt under 30 dagar så inaktiveras SIM-kortet till enbart surf. Om man efter det fortsätter hålla det inaktivt kommer det avaktiveras för alltid, tills man kontaktar kundtjänst. Vet dock inte hur många dagar som gäller efter 30 dagar, det får du gräva fram själv på:
www.wifog.com
www.wifog.com/FAQ
Eller ring deras kundtjänst
/ Kaspersky