Citat:
Ursprungligen postat av
servalack
Nej det handlar om liknande finansieringsidé.
Not at all.. TV-kanaler lever på exponering. Det som har TV-abbet är en bricka i spelet, medan dennes vänner och bekanta är det egentliga målet för marknadsföringsmodellen.
Den enda som tar del av "WeFuck"'s annonsscam, är användaren själv, och det är knappast troligt att denne användare väljer att dela sin reklamtittartid med sina vänner now is it?
När "WeFuck"'s annonsörer inser det, så är Guldregnet slut.
Citat:
Ursprungligen postat av
servalack
Men med Wifog måste man själv aktivt leta reda på reklamfunktionen. Det ger mer aktiva användare.
Om man med "Aktiv" menar "Will do
Anything for a buck"-personer... Men.. well.. Vad för typ av Kunder vill ni egentligen Ha?
Ett företags allmänna kundpsykologi, definierar i slutändan företagets hela etiska profil.
Citat:
Ursprungligen postat av
servalack
Wifog har ju hyrt in sig i Tres nät.
och jag tackar Tre för den nu vitt spridda slogan jag fick mynta efter min kontakt med dem: "3 samtal till kundtjänsten krävs, innan man får 3 att fungera".
Tre's kundpolicy har alltid varit att översälja sin nätkapacitet, till förmån för låga abb-avgifter.
Men, for what good is a Net, you can't always be On it?
Citat:
Ursprungligen postat av
servalack
Er is al veel over geschreven, maar Wifog heeft het toch overleefd.
https://www.youtube.com/watch?v=C2KceOp4jpA
Citat:
Ursprungligen postat av
servalack
Håller med dig helt. Men du kan ju prova att skriva trevliga inlägg om det.
För 20 år sedan var jag trevlig mot allt och alla. Numera fokuserar jag främst på att vara en Bödel emot saker som jag för 20 år sedan såg som ett problem, och som Fortfarande
är det.