Citat:
Ursprungligen postat av
gassarn1
varför titta på 133 reklam på zero,,och få bara 15 min,samtal,som räcker bara 30 dagar,,när du får 40 min samtal,på vanliga med samma reklam mängd ??
Poängen (ofrivilligt skämt

) är isf att man får 15 min samtal OCH 20 sms OCH 400 Mb surf. Lägger du ihop samlade poängsumman för det så blir det ju 650 p.
Det är som vanligt med allting, det beror på hur man själv funkar. Ringer du lite, skickar några sms och surfar en skvätt skulle det mycket väl kunna vara en vettig deal. Särskilt då som det vad jag förstår är tänkt att funka så att det dras från din "pott" på 15/20/400 tills den är slut och sedan från dina vanliga ihopsamlade poäng som fortsätter att köras parallellt med Zero-systemet. Om jag fattat det hela rätt alltså. Rätta mig oerhört gärna någon om jag har fel, för när jag räknar enligt den modellen så skulle jag faktiskt tjäna på att aktivera Zero, men jag är också en smula rädd för att det blir något trassel och att man fastnar i Zero och inte kan switcha tillbaka om man inte gillar det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Enydrion
Det har ju brukat finnas nånstans man kan klicka och då betala de där 200 poängen i förväg, finns den kvar eller ej? (Borde ju indikera om avgiften är borta eller ej?)
Den är borta nu, ja.